This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LJbn

Hej

Jeg har netop prøvet at bestille billetter over ovenstående flyselskab, men jeg får ingen bekræftigelse efter jeg har indtastet alle oplysninger. Burde man ikke få det? Og kan det være rigtigt, at når man har tastet kortoplysninger ind at man ryger ind til Danske Banks hjemmeside og noget med Verified Visa??

Anonym rasmus

Ja det er rigtigt.. Ifølge nye sikkerhedskrav skal denne funktion gennemføres på mange internetsider.. Det er simpelthen noget med at de sikrer sig at ejeren af kortet er den der køber billetten. Havde selv en del bøvl med det i Thailand så hvis man rejser er det en god ide at have sin netbank-nøgle med på et usb-stik.
    Når du har logget dig ind på netbank og er blevet bekræftet skulle du gerne få tilsendt bekræftigelse på mail.

Anonym jesper

Det er helt rigtigt som Rasmus skriver, jeg har også måtte logge ind på min netbank.

Anonym LJbn

Det vil sige, at hvis man ingen netbank har, så kan man ikke købe billetter?

Anonym Rasmus

desværre.. eller hvis du bruger en du kender der har netbank kan du godt… Den persons hvis Visakort billetten bliver købt på skal bare verifie.. ikk nødvendigvis den der rejser.

Anonym mette

lige med hensyn til airasia, så fik vi at vide af en rejsekonsulent i thailand sidste år, at det kun er det thailandske visakort som virker på nettet, men prøv one two go

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account