This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Risum

Hej derude

Jeg har fundet nogle gode billetter hos air asia. Inden jeg booker ville jeg høre om der er nogen der har erfaringer med dette fly selskab. Det er jo et asiatisk selskab, så hvor meget benplads osv kan man forvente? Vi er nemlig to høje gutter der skal afsted.

Tak for evt input

Risum

Anonym Rasmus

Hey.. jeg er selv 2.03 M… jeg flyver tit med airasia.. Sidst for et par måneder siden fra Kuala Lumpur til Hangzhou i Kina (4 timer)..
    Selsskabet er super!! Kåret til verdens bedste lavprisselskab flere gange i træk.. De er storsponsor for Manchester United, og også den eneste reklame på alle dommere i Premier League og i NBA.. Så selsskabet er der ikke nogle problemer med..
    Mht benplads er det bedre end Ryanair.. Jeg vil sige, at det minder meget om de fly man normalt flyver på charter med, dvs ikk vildt meget plads, men man kan sagtens være der. Det gode er, at stort set ingen afgange er udsolgte, så jeg plejer altid lige at kunne høre en stewardesse om det er muligt at rykke plads..

Anonym Mathias

Fløj med dem sidste år fra Phuket til Bangkok (og retur). En relativ kort tur.
    Benpladsen er som på de fleste andre fly.
    Servicen var udemærket. Man kunne købe mad og drikke. Relativt dyrt i lokal valuta, men i forhold til vestlige flyselskaber yderst fornuftige priser. Var dog ik så vild med nudellugten der bredte sig, når de skulle lave dem.
    Ingen forsinkelser. Faktisk landede vi i Bangkok før tid. Man skal bestille hvis man vil have baggage checket ind. Men det kan også købes i lufthavnen til dobbelpris.

Anonym Jesper Jensen

Hej med jer – Jeg har efterhånden brugt AirAsia en del gange og jeg er imponeret over standarden. Jeg er 1,85 og har ikke haft problemer med pladsen, i det hele taget virker AirAsia til at give meget bedre service end lavprisflyselskaber i Europa.

Anonym Tom Hammer

Jeg syntes bare AirAsia er super super. Jeg har fløjet med AirAsia på mange ruter bl.a sidste år fra K.L. til Perth og hjem til K.L fra Brisbane, Desuden har jeg fløjet med dem lokalt i Thailand og Malaysia, brugt Airasia til Filipinerne, Macau, Hong Kong, Veitnamm og Indonesien.For nogle år siden var de måske lidt forsinket, men inden for de sidste par år har det kun været ca. 10 min., servicen om bord er upåklagelig og priserne meget billigere i forhold til europaiske flyselvskaber, AirAsia er simpel hen min bedste ven i Asien. Dette flyselvskab har virkeligt sparet mig meget tid og mange penge i forhold til hvis jeg vil tage bus, tog ca. samme pris som bussen. ThaiAir og BangkokAir tager op til det tredobbelte af hvad AirAsia tager og AirAsia flyver ligeså stærkt som dem. Jeg spekulerer på hvorfor AirAsia kan oprette en rute flere gange om måneden når SAS og andre flyselvskaber bare skærer og skærer i ruterne efterhånden. HØJT HURRA FOR AIRASIA

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account