This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Tak for jeres svar. Jeg vil også tjekke Emirates nu.
    Airasia virkede bare langt billigere end hvad jeg kunne finde på Supersaver.
    God weekend.

Anonym MissAdventure

hvilke datoer skal du rejse???
    MVH MissAdventire

Anonym chr511

Hej til jer alle. Har nogen taget fra London til Kuala Lumpur med Airasia ? Hvordan var det ?
    Hilsen Chr

Anonym none

Jeg rejste med Air Asia fra London til KL for 2 år siden, hvilket var ok. Altså Air Asia er Ai Asia, små sæder, virkeliiiig trist mad om bord.. men hvis man kan leve med det, er det fint nok..

Kh

Anonym MissAdventure

Emirates har billige afgange fra London til både Kuala Lumpur og Singapore.
    Jeg ville helt klart vælge Emirates til KL eller til Singapore (Singapore er oftest billigere end KL) – og så videre derfra med Airasia.
    Jeg flyver selv Hamburg-Singapore med Emirates og derfra videre fra Singapore til KL om en måned.
    Aiasia er ok til indenrigsflyvninger… det har jeg brugt dem til mange gange… men jeg ville aldrig flyve en så lang strækning London-KL med dem…
    Foretrækker altid Emirates til længere ture… 30 kg.l indtjekket bagage, god mad, gratis drikkevarer… super service og skærme med en masse underholdning…
    MVH MissAdventure

Anonym Anonym

Vi fløj i marts fra KL til London for 1800 kr. Det kunne vi altså ikke finde billigere nogle andre steder!!!
    Vi havde booket i rigtig god tid og kunne derfor få det til denne pris. Derfor besluttede vi også, at vi gerne ville betale ca. 180 kr. for ekstra benplads – penge som var givet godt ud. Vi sad forrest og der var ingen, som lænede deres sæder tilbage. Vi havde bestilt mad online og havde intet at klage over med hensyn til det.
    Eneste minus overhovedet var, at flyveturen var lang.

Venligst
    Anne Marie

Anonym Anonym

Vi skal først rejse juni næste år. Så der er stadig noget tid at løbe på, alle muligheder til at finde de rigtige billige billetter.
    Flyveturen er lang og den ekstra benplads vil jeg også gerne betale noget for.

Hilsen Chr

Anonym MissAdventure

Jens… jeg mailer dig lige en af dagene… vi lander i Singapore d. 28/6 og tager videre til Mabul (Borneo) for at dykke i 4-5 dage og herefter til Indonesien… jeg har kig på Bali, Sulawesi, Gili, Lombok… især Sulawesi ser interessant ud… vi skal flyve tilbage til DK fra Singapore d. 3/8.

MVH MissAdventure

Anonym Jens

@MissAdventure

Vi rejser til Indonesien/Borneo i slutningen af juni og har 2 mdr. Kan være vi kan hooke op et sted hen af vejen. Skriv til mig på jensjuul87 (a) hotmail.com.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account