This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Karolineandersen8

Hej!
    Jeg er en pige paa 20 aar og jeg rejser med en veninde i sydamerika. Min veninde tager hjem fra Lima, Peru den 4. feb hvorefter jeg skal forsaette alene..
    Jeg har brug for nogle gode tips og tricks fra jer derude. jeg vil rigtigt gerne vide noget om hvordan jeg kommer billigst fra Peru til Bolivia og om det er med bus eller tog det nemmest foregaar?
    Jeg vil ogsaa gerne hoere noget om nogle forslag til ture rundt i Bolivia med selskaber som fx. GAP tours eller andre billigere og sociale maader at goere det paa?
    Haaber at i har lyst til at hjaelpe mig med min rejse.
    Kaerligst Karoline

Anonym Claus

Først om fremmest skal du finde ud af, hvad du gerne vil opleve.
    Landskabet spænder jo vidt fra ørken, regnskov og bjerge. Få fat i en guidebog (Lonelyplanet eller South American Handbook fra Brads forlag) og/eller søg på nettet på hostels.

Dér kan du møde andre rygsæksturister, som også planlægger at tage på ture. På mange af hostels´arrangeres også ture.

Den nemmeste transportform er bussen, men du kan være heldig at finde billige flybilletter på nettet.

Couchsurfing er også en mulighed, men så møder du ikke så mange andre turister.

Men i de fleste “turistbyer” som f.eks. Cuzco er der et hav af bureauer, der laver en- og flerdagsture i det blå. Shop lidt rundt, der kan godt være forskel på pris og på hvor meget, der er inkluderet.

mvh
    Claus

Anonym Karolineandersen8

Okay, det hele er saa smaat ved at falde paa plads..

Er der nogen der ved hvad det koster og hvor lang tid det tager med bus fra Lima til La Paz?

Knus Karoline

Anonym srolandk

Hej Caroline.

Jeg skal selv rejse rundt i Peru og Bolivia. Jeg gør det med Bamba Experience – de tilbyder hop-on/hop-off buspas. Personligt synes jeg, at det er et genialt koncept! Tjek det ud og se om det er noget 🙂

http://www.bambaexperience.com/hopon-hopoff.php

Mvh
    Simone

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account