This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sofiehv

Hej 🙂
    Jeg skal muligvis rejse alene rundt i 3 uger i Thailand.
    Det er i maj måned.
    Jeg ville hører om der er nogen der har erfaring med at rejse rundt alene o om det er sikkert i Thailand.

På forhånd tak 🙂

Anonym DeXter

Det er intet problem at rejse rundt alene..
    Med hensyn til sikkerhed syntes jeg selv Thailand er et meget sikkert land at rejse rundt i, og så længe man bare bruger sin sundefornuft er det intet problem..

🙂
    God tur

Anonym kristoffer wup wup

det er sindsygt farligt, lad være med at gøre det!! ej undskyld!!

ej jeg er i Thailand lige nu og jeg rejser alene, og der er absolut ingen problemer! og ja jeg har på intet tidspunkt følt nogen fare, jeg har fået stjålet nogle småting ud af min taske uden at jeg opdagede det, men det er en del af at være rejsende, så længe du har rejseforsikring!

jeg nyder at rejse alene, det er der man virkerlig møder en mase nye mennesker, og oplever mange flere skøre og sjove ting (sådan er det ihvertfald for mig)!

og hvis du er bange for at du kommer til at føle dig ensom (en del piger er), så finder du bare det nærmeste hostel der har dormrooms, og så har du venner indenfor de første 10 min.

god tur

ps. hvis du har en lille notebook, så tag den med, der er Wifi over det hele, og så er det federe at have sin egen comp, til backup af billeder og film

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account