This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym pokkers

Hej. Jeg er pige på 21 år som stærkt overvejer at tage alene på interrail til sommer. Er der nogle af jer som har erfaringer med at tage alene afsted, og i så fald har i nogen do’s and dont’s?
    På den tur vil jeg meget gerne nå til Grækenland, uden at skulle igennem østeuropæiske lande. Er der nogle som har nogle gode ruter eller erfaringer fra en sådan tur?

Håber nogle af jer vil dele lidt af jeres erfaringer!

Anonym Loulou22

Hej 🙂 Jeg er selv 19, (bliver snart 20) og har selv tænkt mig at rejse alene. Jeg rejser fra Frankrig, til Italien og over til Grækenland, for at tage på øhop, hvis det er kan vi jo høres ad om vi skulle mødes på vejen eller evt. rejse sammen? 🙂
    Jeg starter ca. d. 28. juni indtil engang i midten af august 🙂
    Ellers håber jeg du kan bruge min rute til noget 😉

Anonym RikkeDamgaard

Hej
    Jeg har overvejet at tage på en interrail rejse i august måned, hvornår tænker du at din rejse skal ligge ? 🙂

Anonym Loulou22

Hej igen 🙂 Altså jeg tager afsted fra den 28. juni ca, indtil omkring 18. August, hvor jeg er i Grækenland fra den. 31. juli til 18. august.
    Det er nu mest fordi jeg skal starte på studie igen i september 😉
    Jeg har fundet ud af, at det ikke kan betale sig at købe interrailkort til Grækenland, da der næsten ikke er nogle togafgange mere, og det mest er færge, hvor det ikke er alle færgeafgange interrailkortet dækker, så jeg køber kun et 1 måneds interrailkort til juli, og så tager jeg nok busser rundt i Grækenland, da det er deres foretrukkende transportmiddel, men jeg skal self. tage færge imellem de små øer i Kykladerne 🙂

MVH Louise

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account