This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bine22

Hejjj… Er der nogle piger/kvindfolk derude, som har rejst alene på må og få i Indien? Tager afsted her til Juni i 2 mdr.. og trænger i den grad til lidt opmuntring! Anbefalelsværdigt?? Glæder mig helt vildt, men er ogs lidt nervøs!

Anonym Anonym

Hej. Jeg har ikke rejst alene rundt i Indien, men har næsten lige været der. Jeg ville ikke have noget i mod at rejse alene rundt dernede, hvis bare man ser sig for og opfører sig passende 🙂 Og vi mødte flere der rejste alene, også piger, og de havde det godt og havde ikke oplevet noget skræmmende eller andet. Så du kan roligt pakke rygsækken og tage afsted på en fantastisk tur, Indien er et utrolig flot land!

Anonym Anonym

Hej

Jeg har rejst alene rundt i Indien uden problemer. Det er nemt, at komme i kontakt med andre turister og nogle gange rejste jeg lidt rundt med dem.
    Det er nemmere, at rejse rundt sydpaa, fordi der er de mere aerlige og hjaelpsomme. Nordpaa er der en del, som snyder og lyver.
    Men du skal ikke vaere nervos, for at rejse alene rundt i Indien. Bare sorg for, at tage lange bukser og en t-shirt paa, selvom der er varmt, fordi ellers glor inderene paa dig heletiden.
    Rigtig god tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account