This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg er en pige på 22 år som pludslig har fået en volsom lyst til at komme til sydamrika. Jeg har aldrig været der før og ved endnu kun lidt om området. Jeg forventer at tage afsted til august/september og være tilbage i DK til december. Mit budget ligger på 50000 kr. foreløbig er det min meining at rejse alene, men add. eller forslag til rejsegrupper og lign. skal være velkomne. Så skriv endlig tilbage hvis du har et godt råd eller lign.

Reis til Peru og Bolivia. Det er helt topp!!!

Mig og en veninde rejser til mexico, guatemala og venezuela den 27 august og kommer hjem til dec. Jeg har læst og hørt meget om landene nu og synes at det lyder lidt farligt at rejse alene i netop de områder! Jeg foreslår at du kontakter kilroy, de har mange rejsegrupper rundt i verden!

Anonym Therese

Hej Anne. Det kunne næsten have været mig der havde skrevet den mail…-jeg er 21 år og tager alene til Ecuador den 24. august. Jeg har så valgt at starte på en sprogrskole i Quito, til starte med i 4 uger, måske bliver det udviddet… Og så håber jeg da selvfølgelig at jeg møder nogle fede mennesker at rejse videre med, som jeg ny har lyst – det er jo den frihed man har ved at rejse alene. Min plan er bare at udforske Ecuador og Peru, har ca 40.000 på lommen, tager hjem igen sidst i november. Efter at jeg besluttede mig for lige netop dén sprogskole jeg gjorde, har jeg hørt at der faktisk er rigtig mange der tager spanskkurser i Quito, så jeg må gå ud fra at der er flere i samme situation som mig… So no panic! Hvis du har lyst til at følges noget tid, så skriv endelig! Det kunne da være skægt. Mvh. Therese
    mail: therese_k_j@sol.dk

Anonym Therese

Hej Anne. Det kunne næsten have været mig der havde skrevet den mail…-jeg er 21 år og tager alene til Ecuador den 24. august. Jeg har så valgt at starte på en sprogrskole i Quito, til starte med i 4 uger, måske bliver det udviddet… Og så håber jeg da selvfølgelig at jeg møder nogle fede mennesker at rejse videre med, som jeg ny har lyst – det er jo den frihed man har ved at rejse alene. Min plan er bare at udforske Ecuador og Peru, har ca 40.000 på lommen, tager hjem igen sidst i november. Efter at jeg besluttede mig for lige netop dén sprogskole jeg gjorde, har jeg hørt at der faktisk er rigtig mange der tager spanskkurser i Quito, så jeg må gå ud fra at der er flere i samme situation som mig… So no panic! Hvis du har lyst til at følges noget tid, så skriv endelig! Det kunne da være skægt. Mvh. Therese
    mail: therese_k_j@sol.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account