This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Kære folkens
    Jeg skal alene i Thailand, Da min rejsemakker ikke kan pga. økonomiske årsager og arbejde, står jeg til at skulle tage alene til Thailand… Men må nok indrømme at tanken skræmmer mig lidt, fordi det er mit første gang, hvor jeg rejse alene.
    – Behøver jeg være bange for noget? -Er der nogen der har rejst alene i Thailand?
    Og er der stor sandsynlighed for at jeg møder nogle andre solo-rejsende?
    Nogen gode råd?
    På forhån tak!! (:

Anonym jacob

Thailand er et meget nemt land og rejse i, så du skal ikke bekymre dig.
    hvis du starter i bangkok på khaosan road, og bliver et par dage, er der stor mulighed for at du møder andre ligesindede.
    der er mange backpackere i thailand, så det er altid nemt at møde folk og falde i snak.
    jeg er pt i thailand for at undervise, og nyder det.

ellers er det bare at bruge almindelig sund fornuft.
    læse lidt om hvad de mest almindelige scams er i thailand, så du kan undgå dem.
    og ellers bare nyde turen.

hvor i thailand planlægger du at tage hen ?

Anonym vietnam-rejser.dk

Hejsa…
    Rejs, rejs, rejs. Der er intet at være bekymret for. Jeg rejste alene gennem Thailand, Vietnam, Loas, Cambodia i 2007, og det var super nemt.

Som Jacob skriver, så bo på khaosan road i Bangkok, og gå lidt ud, og du møder med garanti nogle.
    Du kan også bo på Jysk´s hotel i Bangkok, New Road Guesthouse hedder det vist. Der har jeg tidligere mødt andre danskere at rejse med.

Der er intet at være bange for. Men brug din sunde fornuft som Jacob også skriver.

Rejs og nyd det, du vil ikke fortryde det, og det bliver en oplevelse for livet.

Venligst Kenneth
    Vietnam-Rejser.dk

Anonym Pernille

Hej. Jeg rejste også dele af min tur alene i Thailand. Der er intet at være bange for, hvis du bruger din sunde fornuft. Du skal nok møde nogle at slå følge med – enten som de andre skriver i Bangkok eller også alle de andre steder, du tager hen. Der er mange vestlige turister i Thailand (formentlig vil du ikke finde nogle steder, hvor du er den eneste turist), så det er bare at være åben og så falder du nemt i snak med folk.
    Jeg har lavet en rejseblog, hvor du evt. kan læse lidt om nogle anbefalinger til Thailand på http://www.opdagelsesrejser.blogspot.dk

God tur!
    hilsen
    Pernille

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account