This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne

Jeg har rejst i Austrailien, New Zealand og Bali med alott tilbage i 2005. Jeg bestilte min flybillet (flyvning til og indenrigs i Australien og t/r til New Zealnd og et stop på Bali på vejen hjem) og et working-holiday visum hos Alott. De ordnede også de første overnatninger i Sydney, men resten arrangerede jeg selv dernede. Men jeg var meget tilfreds med deres service og kan kun anbefale Alott.

Anonym Wentmiller

* Svar tilbage * Du oplevede ikke nogen problemer med deres service, eller andre ting? Måske kunne du give mig nogle fif som jeg skal være opmærksom på?

Anonym Wentmiller

Hej alle sammen.

Jeg er en der godt kan li’ at opleve ting. Jeg har besluttet mig at tage down under. Australien altså. Ja jeg har jo søgt lidt på internettet og fandt rejse bureauet Alott. Jeg har læst hele deres hjemmeside om Australien, jeg har også bestilt deres brochure. Jeg må sige deres tilbud og alle de ting de gør virker utrolig fedt, og det lyder også til at de hjælper en utrolig meget og gør det nemt for en, men men men, det kommer altid. Er Alott så, så gode som de gør udtryk for? Min plan var at tage afsted i et år. Arbejde en masse, købe en bil, jeep, og så bare have en fed tur med masser af oplevelser. Så mit spørgsmål er, for at komme til sagen, Alott godt nok? er de der til at gøre en rejse fantastisk god.

Anonym none

Jeg har været i Australien i 2 mdr. Havde planer om at blive der længere og arbejde (hvilket jeg desværre ikke fik gjort alligevel), så derfor bestilte jeg er Working Holiday Visa hjemmefra.
    Jeg er ikke lige klar over hvad Alott tager for at arrangere visum osv for dig, men mit råd er at du gør det selv. Jeg bestilte mit hos Visa First, og det var super enkelt. De kan også hjælpe dig med bankkonto, tax file number og hvad du ellers skal, men det skulle efter sigende være meget let at ordne selv, når først du er kommet derned. På alle hostels kan du spørge om hjælp i receptionen, og kan de ikke svaret på dit spørgsmål kan de helt sikkert fortælle dig hvor du skal gå hen for at få hjælp..
    Mit råd er: bestil selv flybilletter og visum (og måske den første eller de to første overnatninger) og tag så afsted! 🙂

Anonym Nannab

Hej.
    Jeg har lidt samme plan som dig, med at arbejde og så købe en bil og køre op ad øst kysten. Jeg har også kigget meget på Alott og synes også det virker meget gennemført og troværdigt. Kender desværre heller ikke nogen som har rejst med det, men kan godt lide at man er har et ‘bagland’ som kan hjælpe, hvis der sker noget. Især hvis man rejser alene.. Jeg satser på at rejse med Alott til Australien februar/marts 2011.

Anonym Anonym

Hej Nannab.
    Jeg rejser sandsynligvis først efter min eksamen, så så det bliver muligvis først i slutning af juni, så får jeg også mulighed for at nyde ferien næste år sammen med de gamle. Men hvis du har lyst til at sammenligne rejser eller få ideer til steder at se der nede, så kan vi jo mødes der nede på et tidspunkt hvis du har lyst 😀 Det er altid godt med lidt selskab 😀 Hilsen Lasse aka Wentmiller 😀

Anonym Nanna

Hej Lasse 🙂
    Jeg afslutter nemlig også min studentereksamen til sommer, og skal derefter først have sparet penge op (ca. et halvt år) regner jeg med. Og så tager jeg afsted, men glæder mig allerede helt vildt. 🙂 Og jeg skal også til usa næste sommer med min familie. Men du tager altså afsted i juni 2010 eller? Ja, hvis vi er dernede på samme tid, det kunne være sjovt. Skal du rejse alene? du kan evt. skrive til mig på facebook: Nanna Bak Andreasen eller msn: nanna.bak@live.dk.

Anonym Sidsel

Brug for guds skyld ikke penge på den form for sikkerhed, for det er simpelthen så let selv at ordne. Spørg de andre backpackere, og ja på hostels som der også var en der skrev. Når du kommer derned, skal du bare gå ind i en bank og sige du skal starte en konto fx. Mht overnatninger, så brug hostelworld.com og bestil på forhånd. Hav adressen med i lommen, og så skulle det hele lykkes derfra. Min erfaring er, at man ikke kan planlægge sig ud af problemer. Man må tage det som det kommer, og spørge sig frem. Australiere er meget søde, åbne og gæstfrie og du vil altid kunne få hjælp. Desuden er landet fyldt med backpackere som er eksperter i alt du har brug for at vide. Men ja, jeg ville virkelig ikke bruge penge på Allot. Visum søger du på nettet. Det er ganske enkelt og let at få. Rigtig god rejse. Det er det fedeste land! 🙂

Anonym Catrine

Jeg sidder med præcis det samme spørgsmål, som denne tråd handler om.

Det Alott lover er, at de kan hjælpe med arbejde osv. Ordnede i selv det da i var dernede? Hjalp Alott?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account