This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym siinejannsen

Hej. Er en pige på 23 år, som til november 2006 vil rejs etil Sydamerika i ca 5-6 mdr. Nu mangler jeg en masse informationer, alt fra vaccinationer, hostels, fly….
    Jeg har Brasilien og Peru i tankerne, men intet står fast endnu. Og er der nogen, der har gode råd angående budget? hvormeget skal man ca. regne med at bruge om måneden? er der gode hostels og backpacker muligheder? Hvordan med transport mellem stederne?? i kan se, en masse spørgsmål..
    Jeg håber der er nogen der kan hjælper med gode råd og erfaringer:) Siine

Anonym Peter Vejrum Terp

Hejsa

Du kan sammenligne flypriser fra en lang række selskaber her: Sammenlign Flypriser (https://www.backpackerplanet.dk/commerce/book/index.asp?page=296) og i samarbejde med Hostelworld kan du også booke ret billig overnatning i det meste af verden her Overnatning / Hostels (https://www.backpackerplanet.dk/commerce/property/index.asp?page=282)

Hvad angår budget så vil jeg anbefale at kigge på Lonely Planets hjemmeside:
    Lonely Planet om Brasilien
    Lonely Planet om Peru
    HUSK! At du også skal iberegne transport + evt. entre, souvenirs etc.
    Hvad angår transport, så har jeg aldrig selv rejst i Peru og Brasilien, men umiddelbart vil jeg tro at man både vil kunne tage tog og bus relativt billigt..

Med Venlige Rejsehilsner
    Peter Terp

Anonym siinejannsen

Tusind tak for dine informationer. Det er nogle gode hjemmesider.
    hilsen Siine

Anonym moldova

sydamerika er sjovt

Anonym moldova

sydamerika er sjovt

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account