Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503980
     siinejannsen

      Hej. Er en pige på 23 år, som til november 2006 vil rejs etil Sydamerika i ca 5-6 mdr. Nu mangler jeg en masse informationer, alt fra vaccinationer, hostels, fly….
      Jeg har Brasilien og Peru i tankerne, men intet står fast endnu. Og er der nogen, der har gode råd angående budget? hvormeget skal man ca. regne med at bruge om måneden? er der gode hostels og backpacker muligheder? Hvordan med transport mellem stederne?? i kan se, en masse spørgsmål..
      Jeg håber der er nogen der kan hjælper med gode råd og erfaringer:) Siine

      #3503995
       Peter Vejrum Terp

        Hejsa

        Du kan sammenligne flypriser fra en lang række selskaber her: Sammenlign Flypriser (https://www.backpackerplanet.dk/commerce/book/index.asp?page=296) og i samarbejde med Hostelworld kan du også booke ret billig overnatning i det meste af verden her Overnatning / Hostels (https://www.backpackerplanet.dk/commerce/property/index.asp?page=282)

        Hvad angår budget så vil jeg anbefale at kigge på Lonely Planets hjemmeside:
        Lonely Planet om Brasilien
        Lonely Planet om Peru
        HUSK! At du også skal iberegne transport + evt. entre, souvenirs etc.
        Hvad angår transport, så har jeg aldrig selv rejst i Peru og Brasilien, men umiddelbart vil jeg tro at man både vil kunne tage tog og bus relativt billigt..

        Med Venlige Rejsehilsner
        Peter Terp

        #3503996
         siinejannsen

          Tusind tak for dine informationer. Det er nogle gode hjemmesider.
          hilsen Siine

          #3536859
           moldova

            sydamerika er sjovt

            #3536860
             moldova

              sydamerika er sjovt

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account