This topic is empty.

• Forfatter
     mohnton

Vi har nu rejst i sydamerika i 4 mdr, men mangler stadig at se junglen…vi er ikke faldet over et super tilbud…Spoergsmaalet er hvor det er bedst/billigst at tage en tur ind i den “rigtige” jungle og ikke bare udkanten: Ecuador (nej vel?!), Peru eller Bolivia. Bolivia er helt sikkert billigst, men vidst ogsaa mest besvaerligt…Haaber paa svar!

Anonym Astrid

Hej Mohnton!

Hvorfra i Peru det er bedst at tage ind i junglen fra, ved jeg ikke, men vil kraftigt råde jer til ikke at rejse ind i junglen fra Halluelga-regionen i Peru. I denne region er der nemlig guerilla-oprør, og der blev for kun en måned siden erklæret undtagelsestilstande (ophævelse af de civile rettigheder.) hvor slemt det er i øjeblikket ved jeg ikke, men jeg har læst, at den perivianske regering har kaldt det den værste væbnede konflikt længe.

Pas på jer selv

– Smil fra Astrid.

Anonym susanne2690

jeg er på vej til Sydamerika her d. 1. og vi skal også besøge amazonas, har fået anbefalet at se det fra peru eller Bolivia, det skulle både være bedst og billigst.

Anonym Anonym

hej

Anonym Anonym

Hvilke klimabælter går amazonasfloden igennem ?
    We really need an answer please!
    Thank’s..

Anonym nilse

Amazonasfloden går igennem Tropisk klima ! knus fra nilse

Anonym Anonym

hvad hedder Jeg ?

Anonym Fjong

svar !

Anonym Mathilde

Hej. Jeg ville gerne vide hvad for nogle Klimablæter der er i Portugal? Kan i hjælpe med det?

For min veninde og jeg er i gang med at lave et projket. Så der skal man skriver om Klimabælter, og nu når jeg er her, så ville jeg også lige høre om. Hvad er det højste bjerg i Portugal?

Fra os. 😉

Anonym poul-E

lorte side

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account