This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym aeb

Er der mon nogen her, der har sejlet op ad Amazonfloden fra Belém? Jeg har kun 4 dage i maj, hvor jeg har mulighed for at opleve noget af Amazonas, men jeg har ikke spor lyst til at skulle til Manaus. Er det muligt at satse på, at jeg kan arrangere en tur, når jeg ankommer til Belém? Hvad koster det, og er der nogen, der kan anbefale noget frem for andet?
    Lige meget hvor, jeg søger på nettet, så er det primært dyre ture med udgangspunkt i Manaus, jeg finder. Jeg behøver ikke den store komfort – jeg vil derned for at opleve natur.

Anonym Claus

4 dage er ikke lang tid. Der er jo Ilha do Marajó, som ligger tæt på Belèm. Turen tager ca 4 timer, og her kan du se vandbøfler, hvis det var noget. Til Satarém vil tage 2 dage og 1 1/2 dag tilbage med båd.
    Man skal et godt stykke væk fra Belém for at opleve noget natur, jeg vil bare tage derop, og så evt finde et bureau, der kunne arrangere en tur.

mvh
    Claus

Anonym aeb

Tak, Claus. Ja, jeg ved godt, at 4 dage ikke er lang tid, men er jeg heldig, så bliver det også til 8 dage – kommer lige an på, om min ven kan have fri så længe.
    Har du nogen idé om, hvad prislejet er?

Hilsen Ann

Anonym Claus

Nu er det et stykke tid siden, jeg var på de kanter, og dengang brugte jeg kun Belém som et kort stop, inden jeg kunne komme med en båd til Manaus.
    Skulle jeg komme med et bud, må det blive fra 75 us – 100/dag.
    Der er ikke så mange muligheder for at tage på udflugt fra Belém, du kunne måske overveje at flyve/sejle til Santarém. Dér ved jeg, du kan komme ud og se noget natur.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account