This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nina hj

Hej allesammen,

Mit navn er Nina, jeg er 21 aar og fra Aarhus. Jeg har foer oprettet en profil herinde, men kan desvaerre ikke logge ind paa den, saa har vaeret nodt til at oprette en ny.

Ligenu er jeg i Katmandu, Nepal, hvor jeg bor hos en af mine venner. Jeg bor med hele hans familie
    – hans kone og hans foraldre. Jeg oplever virkelig kulturen saa lokalt som overhovedet muligt.

Jeg skal ogsaa rejse til Indien sammen med min ven, Avash, og hans kone. Narmere bestemt Agra(Tash Mahal!!), Jaipur og Delhia, samt maaske Sydindien.

Jeg er i Nepal indtil d 26 november, hvor jeg rejser to uger til Indien og er saa tilbage i Nepal indtil d 1 februar, hvor jeg rejser hjem til Danmark.

Hvis der er nogle, som er i Nepal eller skal dertil snarest, saa skriv endelig. Jeg vil meget gerne tage rundt paa sightseeing, cafetur eller bare snakke med andre backpackere.

Jeg er udadvendt, aaben og rejselysten.
    Kontakt mig venligst pr. e-mail, da det er alt alt for dyrt over tlf. Min mail er; ninahjensen1@hotmail.com. (Kan ogsaa findes paa facebook;NINA HEDEGAARD JENSEN)

Hilsner fra,
    Nina

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account