This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jolas

Øhm mig og min ven har lavet om i vores planer, jeg smutter til australien i december, og så kommer han 2 mdr efter…
    Dvs. jeg er dernede alene.. og ville høre, er det til at møde mennesker i australien?
    Er lidt nervøs for at være helt alene i 2 mdr…

Mvh Jonas

Anonym Jesper Jensen

Jeg forstår du er nervøs, men det er der sikkert ikke grund til at være.

Australien er et af de steder det er lettest at møde nye mennesker.

Backpackers bor sammen på de samme hostels og der gang i den næsten hver aften.

Du kan søge efter en rejsekammerat til de første to måneder her på siden. Det gør mange med held.

Vælger du at rejse derned alene er en god idé at tage på en arrangeret tur over nogle dage. Så bliver man rystet sammen med andre rejsende og får nogle fælles oplevelser som man bagefter kan bygge videre på.

Du kan også forsøge at få noget arbejde eller frivilligt arbejde derned. På denne måde bliver du både rystet sammen med andre og tjener måske lidt penge.

En hel tredje idé er at du bliver 2 måneder ekstra hjemme og tjener ekstra penge, så kan du opleve endnu mere når i begge er dernede.

Din ven er i øvrigt noget af en dødbider, hvad ligner det at forkorte sin ferie i Australien med 2 måneder 🙂

Anonym M

Hej Jonas.

Jeg er i Australien alene lige nu, og har vaeret det i 3 uger. For mig er det helt perfekt – jeg har ikke haft nogle problemer med at moede nye mennesker. Man moeder dem paa vandrehjemmene, i togene, paa flyene, paa stranden – alle steder. Rigtig, rigtig mange tager afsted alene, saa det burde ikke vaere noget problem. Hop ud i det!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account