This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym charlotte_cdk

Hej allesammen 😉
    Vi er to unge studerende, der meget gerne vil nolge måneder til Kina og arbejde frivilligt enten på et børnehjem el. have med gadebørn/unge-enlig mødre at gøre. Er der nogen af jer, der ved hvor man kan henvende sig ?
    I kan skrive til mig på charlotte_cdk@yahoo.dk
    God weekend.

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Charlotte

Jeg har undersøgt lidt på nettet og fundet frem til nedenstående links:

Chinese Minority Education
    http://www.jamiesoninchina.net/

Handicappede børn i Tianjin
    http://www.help-kids.net/

Guangzhou Women’s International Club
    http://www.gwic.org/

God fornøjelse

Kenneth Nielsen
    Backpacker Planet

Anonym Anonym

Hej Kenneth,
    1000 tak fordi du gad at undersøge det for os.
    Det vil vi kigge nærmere på nu 😉

Kærligst Charlotte.

longsibo

Hej Charlotte.
    Jeg vil bare lige tilføje, at det kan medføre problemer at tage til Kina på ‘falsk’ visum – og det er ikke i overensstemmelse med reglerne at arbejde i Kina med mindre I har G-visum, som er svært at få hvis I arbejder frivilligt. Prøv ikke at blive spist af med X-, eller L-visum.

Anonym Morten

Hej Charlotte

Arbejder p.t selv som frivillig i en børnehave i Tianjin syd for Beijing. Det er overhoved ikke noget problem at finde frivilligt arbejde i kina… men i kan sagtens få et ret godt betalt job… men 2 måneder er nok for kort tid til, til at de vil tage jeg ind… I kan evt. kontakte China Link i danmark, som hvert år sender frivillige afsted til kina.. er selv afted med dem nu… det er ret godt. Visum skal ikke ikke bekymre jer om… Det skal de nok ordne for jeg, når i har kontakten… Hvis i vil vide mere om china link, kan i kontakte mig på følgende mail: mortenaggerholm@yahoo.dk eller Morten_ag@mail.tele.dk

Mvh Morten Laushi

Anonym Anonym

Hej allesammen.
    Min veninde og jeg er ved at planlægge en rejse gennem Asien. Vi vil meget gerne opleve en masse (hvem vil ikke det?) derfor har vi tænkt på noget frivilligt arbejde.
    Vi ville være utroligt taknemmelige for alle gode råd omkring det at rejse i Asien, da vi begge står næsten på bar bund.
    Mvh Ida

Anonym Nimo

Heej..

Jeg er en pige på 14 som har procter om gade børn i kina..
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte det.. Så jeg håber i vil hjælpe mig..

M.v.h Nimo

Anonym Dorthe Møller

Hej
    Jeg vil gerne om 2 -3 år ned og arbejde i kina på et panda reservat nær beijing. Jeg ville bare gerne høre om hvordan stedet er og om det er pengene vær? Ellers ville jeg blive glad for nogle link der kan hjælpe

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account