This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mk20

hej!
    vi er to piger som skal rejse i Australien og vi overvejer at rejse med oz expirience men da dette er meget dyrt i forhold til andre tilbud vil vi høre om deres udflugter er de ekstra penge værd??
    vi ville også gerne vide om det er så fleksibelt som de siger, kan man stå af og på hvor og hvornår det passer en??
    på forhånd mange tak!!
    vh kirstine og mia!

Anonym GÆST

Hey 🙂 Jeg har ikke selv rejst med OZ i Australien, da jeg valgte greyhound selskabet.. Men mødte en del på OZ busserne..! Man kan hoppe af og på som ønsket.. Tit kan man book overnatning hos dem, og det betyder i bliver kørt lige til døren 🙂 Deres udflugter er som alle andre selskaber.. De har ikke selv turer fra Darwin og til Alice, så der bliver i sendt med et andet firma, og det er selvom i køber oz billet.. Hvis i skal den vej!? Der skulle være en del fester, men de rygter har i vel hørt..!? Hvis det er et spørgsmål om at komme fra A til B, så kan jeg helt klart anbefale greyhound og andre aus transport midler.. Tit kan man flyve til ingen penge, tage toget eller bare en lokal bus..! Alle hostel tilbyder forskellige turer, så dem skal i helt sikkert nok finde. God tur 🙂

Anonym Marlene

Jeg har rejst med Oz ex. i Australien i 2005. Det er lidt dyrt, og du får ikke helt så meget for pengene som feks. Kiwi ex. på New Zealand. Det er ikke alle steder det er lige flexibelt. Der steder bussen kun kommer forbi 3 – 4 gange om ugen. Kommer an på hvilken strækning du tager. På Østkysten kører den vist hver dag. Men de ordner mere eller mindre alt for dig og tager dig derhen hvor der er noget at se og hjælper med overnatninger. Så det er en meget nem løsning og man møder mange unge mennesker. Så der er både lidt for og imod. Greyhound er helt sikkert et godt alternativ…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account