Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3528276 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Jonas87

Hej

Jeg går og planlægger en rejse til sydamerika 3 uger i efteråret. Jeg skal rejse alene, og har tænkt mig til kun at booke de første 2-3 overnatninger hjemmefra. Indtil nu er jeg mest interesseret i at komme til enten Bolivia, Ecuador eller Peru da jeg godt kunne tænke mig både at opleve indianerkultur men også amazonjunglen og andesbjergene, men da jeg aldrig har været udenfor den vestlige del af Europa har jeg et par spørgsmål jeg håber at kunne få svar på;-)

Kan jeg nå at opleve de ting jeg beskrev på tre uger eller er det umuligt?

Er det farligt at rejse alene?

Hvad ville sådan en rejse koste? Har fundet billetter i den periode til et sted mellem 6500,- og 8500,- med momondo.

Og alle andre gode råd er meget velkomne;)

Jonas

Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Rejs til Bolivia fordi:
        +Leveomkostningerne er billige
        +Landet er meget varieret rent naturmæssigt og byder på alle de ting du gerne vil se
        +Det er et for fedt land at rejse i

Ting du skal opleve:
        Salar de Uyuni
        Rurrenabaque (pampastur og evt. jungleturen)
        Cykeltur på deathroad
        Minen i Potosí
        Lago Titicaca

god tur 😀

Jonas87

tak for svaret, hvad tror du en tur til bolivia for en person vil koste hvis jeg skal opleve de ting du skriver? Eksl. flybillet

Bolivia!

Mette

Hej Jonas

Jeg havde skrevet en længere smøre om ting at se i Bolivia, men jeg kan ikke få det uploadet her på siden. Vil gerne dele mine små tips med dig, så har du en mail adresse eller noget jeg kan sende dem til, gør jeg gerne det 🙂

Mvh Mette

Jonas87

Ja selvfølgeligt! Du kan maile dem til mig på svedig_id(snabel_a)live.dk

Og mange tak. Jeg har også efterhånden indstillet mig på at det skal være bolivia

Mette

Hmm, har sendt mailen til den adresse, men jeg får en mail tilbage om, at den ikke kan afleveres til modtageren?

Jonas87

Undskyld det er svedig_ide@live.dk

Ole Ballegaard

Hej Mette

Jeg overvejer selv noget lignende – og er meget i tvivl om Bolivia, Ecuador, Peru vil være det rette valg til en 1½ måneds tur.
                      Har tidligere brugt 3 mdr i Guatemala, Honduras, Nicaragua samt 1 mdr på Cuba.

Et par tips eller lign. ville være MEGET velkomne på oballegaard@hotmail.com

Selvfølgelig også vedr. andre sydamerikanske lande hvis nogen herinde skulle ligge inde med gode råd – eller niformative hjemmesider 🙂

Mvh Ole

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account