This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rejseglad2

hej alle
    jeg planlækker en rejse til asien her til eftetåret.. jer skal af sted ca seks uger regner jeg med. min plan er nepal, cambodia og bali.. mit spørgsmål drejer sig og visum til de forskellige lande..
    jeg har fundet ud af at jeg ihvertfald skal have visum til nepal og cambodia.. mit problem er at jeg ikke helt ved om hvornår jeg kam komme af sted og om jeg kommer af sted.. og når jeg finder ud af det skal det ske hurtigt.. derfor er det lidt svært at bestilde visum på forhånd da det som regel er en langsommelig procces..
    så jeg vi høre om der er nogle af jer der ved om man kan få visum når man ankommer til landet og hvor nemt eller besværligt det er og om det evt bliver dyrere og andre ting jeg ellers skal være opmærksom på?
    min plan er at rejse alene da jeg ikke lige kender nogen jeg kan rejse med så længe..
    men jeg ville sefølgelig helst rejse med nogen.. mit problem er at jeg lider af to kroniske sygdomme.. den ene gør at jeg rent fysisk ikke kan holde til ret meget og den anden gør at jeg har svært ved at tåle div. kemikalier feks parfume. trafikos og myggespray..(bliver aldrig selv stukket af myg)
    så hvis der er nogen der ude som også har kroniske lidelser der gør der vanskeligt at rejse og følges med “normale” mennesker og mangler en rejsepartner vil jeg også meget gerne høre fra dem..
    karina

Anonym lone traveller

Hej

Jeg har været i alle landene, og i ingen af dem er visum noget problem. I nepal og cambodia kan visum købes på stedet, og indonesien fik jeg vistnok bare et.

Rigtig meget god tur 🙂

Anonym Palle Markussen

Hej.
    I Indonesien kan man få et visum ved ankomsten,hvis du har billet ud af landet igen,det koster 25 USD for max 30 dage.

Rigtig god tur.

Anonym Jane

Jeg har lige været i Asien og Indonesien bl.a
    Visum til Indonesien koster 10 USD for max 8 dage. Fra 8 til 30 dage koster det 25 USD.
    Jeg fløj til Surabaya hvilket er en rigtig træls lufthavn at komme igennem – hvis det er der du lander så sørg for at have nok penge til visum da der ingen hæveautomater er

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account