hej alle
jeg planlækker en rejse til asien her til eftetåret.. jer skal af sted ca seks uger regner jeg med. min plan er nepal, cambodia og bali.. mit spørgsmål drejer sig og visum til de forskellige lande..
jeg har fundet ud af at jeg ihvertfald skal have visum til nepal og cambodia.. mit problem er at jeg ikke helt ved om hvornår jeg kam komme af sted og om jeg kommer af sted.. og når jeg finder ud af det skal det ske hurtigt.. derfor er det lidt svært at bestilde visum på forhånd da det som regel er en langsommelig procces..
så jeg vi høre om der er nogle af jer der ved om man kan få visum når man ankommer til landet og hvor nemt eller besværligt det er og om det evt bliver dyrere og andre ting jeg ellers skal være opmærksom på?
min plan er at rejse alene da jeg ikke lige kender nogen jeg kan rejse med så længe..
men jeg ville sefølgelig helst rejse med nogen.. mit problem er at jeg lider af to kroniske sygdomme.. den ene gør at jeg rent fysisk ikke kan holde til ret meget og den anden gør at jeg har svært ved at tåle div. kemikalier feks parfume. trafikos og myggespray..(bliver aldrig selv stukket af myg)
så hvis der er nogen der ude som også har kroniske lidelser der gør der vanskeligt at rejse og følges med “normale” mennesker og mangler en rejsepartner vil jeg også meget gerne høre fra dem..
karina