This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Håber i kan hjælpe mig herinde.
    Min kæreste og jeg skal rejse jorden rundt næste år,
    Så vil derfor høre om der er nogen herinde der kan anbefale nogle gode kameraer?
    Spejlrefleks evt.
    De skal være lidt nemme at betjene, da vi ikke helt har styr på sån noget.
    Vi har et canon 400d og et panasonic tz20.
    Men kan i anbefale noget bedre?

mvh
    Katrine

Anonym sonnypacker

Nikon d3100!
    fantastisk nemt og tager så gode billeder!

Anonym Anonym

Hvis I allerede har et Canon 400d, så er det mest oplagte jo at fortsætte i Canon rækken, så I kan genbruge jeres objektiver, hvis I har købt andet end kit objektivet.

Den største forskel på Canon 400d og Nikon d3100 er at Nikon kan optage i HD. Men Nikon er et entry level, ikke at det har den store betydning hvis I mest bruger fuldautomatisk.

Anonym Anonym

Det kommer meget an på hvor meget i har tænkt jer at bruge og hvor meget det må veje.

Et 400D er et fint kamera men kan ikke optage video, men hvis man sætter en godt objektiv kan man få nogen rigtig lækre billeder.

Ellers har Sony en serie der sidder NEX, som skulle have fået rigtig meget ros, har dog ikke selv brugt den i nu. Det skulle vist også være let at bruge.

Anonym Hovgaard

Jeg har denne gang rejst med et canon powershot x40 – og det er et af de bedre kamera jeg har haft med. Selv billederne fra Afrika er gode, da det har nok zoom til safari.. Og kameraet fylder ikke så meget, hvilket er et must for mig. Rejste 4 mdr i Nepal og Afrika.
    Sidste gang i Nepal rejste jeg med et canon 550d med 18-55mm.. Der var ikke nok zoom og fik ikke taget mange billeder, da jeg synes det var besværligt at slæbe rundt på.

Anonym Taunnuz

Jeg har et Nikon d3100 med et 18-200mm objektiv på… Er MERE end tilfreds med billederesultaterne jeg har med hjem fra mine to måneder i Tanzania 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account