This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rubæk

Hej!
    Vi er to piger, der har planer om at rejse til Asien i et halvt år som backpackere. Vi er interesseret i en form for ankomstpakke, hvor man på forhånd planlægger de første overnatninger og bliver modtaget af rejsebureauet i lufthavnen. Derfor ville vi høre, om der er nogen der ved, hvilke bureauer der tilbyder disse pakker?
    Hilsen Mette og Stine

Anonym Lea

Hej Mette og Stine.
    Jeg rejser til Thailand i oktober og skal flyve alene derned for at mødes med en veninde. Derfor var jeg også interesseret i en form for ankomstpakke. Jeg har booket min rejse ved Jysk rejsebureau. De er virkelig søde og har været til stor hjælp!
    Min ankomstpakke består af modtagelse i lufthavn, kørsel til mit valgte hostel + 2 overnatninger. Denne ankomstpakke koster 160 kr. pr. person.
    Deres adresse er: http://www.jysk-rejsebureau.dk
    Håber det hjalp lidt.
    Hilsen Lea

Anonym lisehansen

Hej Mette og Stine..

En veninde og jeg skal på en jord omrejse til nov. Vi rejser med Kilroy, og der bliver vi modtaget i hver lufthavn og fragtet hen til vores “hotel” hvor vi har de første overnatninger.. Vi sætter stor pris på dette, da det giver en større tryghed, og det var kilroy selv som anbefalede os til at tage imod det tilbud. Det koster selvfølgelig lidt, men det er ca. 150 kr. pr. nat. Et råd jeg vil give jer er at i snakker med nogle forskellige rejsebureau, og eventuelt aftaler en tid hvor i tager ind og snakker med dem. Det får meget mere ud af. Vi var inde og snakke med Kilroy i København, det dannede os et større indtryk af dem. Held og lykke med det hele.

MVH Lise

Anonym ulvaren

Hej derude

De fleste der arrangere rejser til Thailand har ankomstpakker.
    En fordel ved at købe et land arrangement udover flybilletten så træder garintifonden til hvis nogen af firmaerne skulle lukke,

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account