This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnneDK

Kan man købe en af Jysk rejsebureaus ankomstpakker, selvom man ikke har købt flybilletten hos dem? er der andre bureauer der har denne service?

Anonym Rasmus

jeg har før købt den i både Bangkok og Hanoi.. Du behøves ikke at købe billetter igennem dem. Begge gange har det været super og selvom vi var forsinkede så blev de og ventede på os!!

Anonym Christian

Har også prøvet det 2 gange i Bangkok, super service og tryghed. Men vær opmærksom på at de billigste værelser er billige pga. standarden.
    Her møder du også andre danske på vej …. til forskel fra Khaosan road, hvor du let forsvinder i mylderet.

Anonym Anonym

Hej Anne

Jysk Rejsebureau sælger ikke ankomstpakker, hvis man ikke også køber flybilletterne ved dem.
    Jeg fik at vide, at der var to grunde. Den ene, at de ville give deres egne kunder første prioritet til værelserne på deres hoteller, og den anden var, at de ikke kunne se om jeg blev forsinket eller ligende når jeg ikke var booket igennem dem. et kunne altså betyde, at deres chauffør måske ville køre forgæves i lufthavnen efter mig, hvis jeg blev forsinket.

Jeg kan godt forstå begge grunde, men er stadigt ikke sikker på om jeg vil købe ved Jysk, da jeg kan spare en del på nettet.

Anonym stepher

Hvis du kontakter Jysk, når du ankommer, vil de sikkert gerne hjælpe dig med hotel osv, selvom du ikke har købt billetten hos dem. Min ex. arbejder for Jysk og han siger at de hjælper alle så godt de kan. En god service gør jo at man måske vælger dem en anden gang!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account