This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jordomrejsen

Hej!
    Min veninde og jeg skal snart til Nepal i 30 dage.
    De steder jeg har undersøgt og rigtig gerne vil forbi er følgende:
    Kathmandu, Buddhas fødested, Last Resort, Chitwan Nationalpark og videre til trek omkring Pokhara.
    Vi har bestilt flybilletter gennem Kilroy og de har tilbudt os en 15-dages tur fra Kathandu til Pokhara, som inkluderer et 10-dages trek ved Annapurna for 5424 kr pr. person.
    Er der ikke en måde at gøre dette billigere på? Nogle hjemmeside med bureauer hvor man kan bestille dette? Jeg læste at to fyre gjorde det for samme pris som os, men der var prisen 5000 kr for 2 personer med ALT. Nogle der har nogle gode erfaringer, kontakter eller råd?

Håber på brugbar hjælp.

Mange tak
    /Louise 🙂

Anonym Anonym

Hej Louise. I skal IKKE bestille det gennem Kilroy! Det kan gøres MEGET billigere ved at bestille det dernede 🙂 Der er massere af selskaber i Kathmandu og Pokhara som udbyder denne tur – og man kan næsten komme afsted fra dag til dag, hvis kontoret der laver TIMS ikke er lukket. I kan enten tage fra Kathmandu til Pokhara (bus koster 600-800 rupees) eller tage Chitwan-Lumbini til Pokhara. Jeg var på trekket i maj, men kan desværre ikke huske prisen?! Der er forskellige pakker man kan købe dernede, hvor man f.eks. kun betaler fra guide og porter – også betaler man selv guest house + mad eller man kan bestille den “fulde” pakke, hvor alt er incl. Jeg har brugt et selskab der hedder “LN Treks and Expedition” i Pokhara til alle mine treks (Poon Hill, Kultur Trek, Round Annapurna og ABC). Det er et virkelig godt selskab 🙂 Ejeren tager sig af en før, under og efter trekket – og hans guider/porter er virkelig professionelle. I kan finde det selskab på facebook, hvor I skal skrive til dem eller på lntrekspokhara@gmail.com Der kan man både “bestille” hjemmefra, fra gaden og I kan få priser, osv.
    God tur, Nepal er helt fantastisk 🙂
    VH Hovgaard

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account