Hej Louise. I skal IKKE bestille det gennem Kilroy! Det kan gøres MEGET billigere ved at bestille det dernede 🙂 Der er massere af selskaber i Kathmandu og Pokhara som udbyder denne tur – og man kan næsten komme afsted fra dag til dag, hvis kontoret der laver TIMS ikke er lukket. I kan enten tage fra Kathmandu til Pokhara (bus koster 600-800 rupees) eller tage Chitwan-Lumbini til Pokhara. Jeg var på trekket i maj, men kan desværre ikke huske prisen?! Der er forskellige pakker man kan købe dernede, hvor man f.eks. kun betaler fra guide og porter – også betaler man selv guest house + mad eller man kan bestille den “fulde” pakke, hvor alt er incl. Jeg har brugt et selskab der hedder “LN Treks and Expedition” i Pokhara til alle mine treks (Poon Hill, Kultur Trek, Round Annapurna og ABC). Det er et virkelig godt selskab 🙂 Ejeren tager sig af en før, under og efter trekket – og hans guider/porter er virkelig professionelle. I kan finde det selskab på facebook, hvor I skal skrive til dem eller på lntrekspokhara@gmail.com Der kan man både “bestille” hjemmefra, fra gaden og I kan få priser, osv.
God tur, Nepal er helt fantastisk 🙂
VH Hovgaard