This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SIAM.minburi

Kunne du taenke dig at opleve Thailand paa en ny spaendende maade og tjene nok til at leve her.

Vi er sprogskole i Bangkok, Thailand som soeger laerer til at undervise Thailandske boern og unge Engelsk.

Naeste Semester starter D. 1 November frem til slutningen af Feb.

Krav til vores laerer:
    -Du skal vaere fyldt min. 22 aar.
    -En min. 3 aarige uddannelse (Behover ikke vare laerer)
    -Skal undervise min. 1 semester (ca. 4-5 mdr)

Anonym Anonym

Hej
    Det var interessant for mig at læse dit indlæg om at undervise Thai børn og unge Engelsk.
    Jeg er 40 år og overvejer kraftigt at tilbringe et eller to år i Thailand. Start d. 1 nov 2007 ville derfor være muligt for mig.
    Jeg taler i dag et flydende engelsk da jeg har boet og arbejdet 6 år i England og har endvidere familie derovre, så engelsk falder mig helt naturligt.
    Jeg er dog ikke uddannet lærer, men har ialt 15 års alsidig erhverserfaring på arbejdsmarkedet både i DK og England. Jeg er en udadvendt og meget socialt anlagt person. Mailer dig selvfølgelig gerne mit CV.
    Er der en hjemmeside hvor jeg kan læse lidt mere om sprogskolen.?
    Håber at høre fra jer.
    Mvh
    Peter Hansen

Anonym Lars SIAM

Hej Peter,

Jeg har ikke en hjemmeside lige nu.
    Men skriv til mig på min e-mail siam.minburi@gmail.com
    Jeg skal nok få lavet noget mere information omkring sprogskolen, området, skolerne, løn og hvilke bøger vi bruger.
    Skulle i have spørgsmål er i altid velkommen til at skrive.

Med Venlig Hilsen

Lars Fischer
    SIAM Computer & Language School
    Minburi / Fashion Island

Anonym Gæst

Hej

Jeg kunne også godt tænke mig at høre om der er en hjemmeside, hvor jeg kan læse mere om arbejdet. Og evt. en kontaktperson

Anonym tania

Hej, jeg er også meget interesseret! Sender dig nok en mail en af dagene… Mvh Tania

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account