This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa. Jeg er ved at planlægge en rejse til Afrika (zanzibar, madagascar, mozambique). Jeg vil gerne lave noget frivilligt arbejde, men også gerne ha nogen jobs, der betaler lidt for at mindske omkostningerne. Hvor nemt er det at få betalende jobs ??
    Og hvad er ca. dagsprisen for at bo i disse lande ?
    På forhånd mange tak for svar! 🙂

Anonym Mikaelkbh

Hej,

Jeg vil sige det er umuligt for dig at finde betalende jobs i de naevnte lande. Men vil da gerne vide hvis det lykkedes for dig.

Ved ikke hvad dagsbudgettet er. Proev at tjekke http://www.lonelyplanet.com, og gaa ind paa hvert enkelt land og undersoeg det.

Held og lykke.

/Mikael

Anonym a s p

hey job mæssigt er jeg desværre enig, et betalende job i disse egne er hvis ikke eksisterende. men ang budget kommer det jo helt an på hvordan du regner med at ville/kunne bo samt spise, for hvis din seng og rammer ikke er så vigtige for dig kan du overnatte for ca en 20-25 kr. og spise for det samme for mere basic mad og evt. hjemmelavet med mellemrum kan det måske blive mindre end 50 kr dagligt. men for de næste 30-40 kr oveni kan du også få noget mere på begge fronter. men hvis du ikke vil risikere karkelakker i dit hus eller spise på (bedre) restauranter kan prisen jo næsten ligge på det man gør det til..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account