This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Supergnu

Hej
    Vi er to unge der er afsted for at opleve verden, mens vi arbejder, saa vores rejse ikke bliver svimlende dyr!

Nogen der har nogle ideer til hvor i verden man kan faa arbejde som f.eks. frugtplukker, paa et hotel eller andet?

har I noget konkret vi kan undersoege er vi meget desperate efter gode tips!!!

Hilsen Mathias og Marianne

Anonym Guesten

Hvis det ikke SKAL være lønnet arbejde så kan I jo prøve organisationen WWOOF?
    (“Willing Workers On Organic Farms” / “World Wide Opportunities on Organic Farms”)

Konceptet går ud på at man arbejder på en økologisk gård (eller f.eks som økologisk frugtplukker) mod at man får kost og logi. Jeg har selv rejst med WWOOF i et land hvor jeg boede to forskellige steder i hhv 3 måneder og 2 uger.

Man er selvfølgelig lidt låst på den måde at man bor hos en familie, men på den anden side så har man jo fri om aftenen. Og det at man kan vælge hvor lang tid man vil bo der gør også at man evt kan rejse fra familie til familie og på den måde opleve noget af landet. Flere af værterne ser det også som en kulturudveksling og er meget glade for at vise sit land frem og tage en med på ture. På den måde er det lokalbefolkningen og deres egen kultur man møder, og ikke en turistkultur, hvilket også er en af fordelerne.

I kan læse mere her: http://www.wwoof.org

Anonym Anonym

Filippinerne er helt klart en mulighed, hvis i er nogle friske og imødekommende personer ville GlobalTeleSupport på filippinerne være en mulighed for jer..

Tag et kig på http://www.globaltelesupport.com jeg ved at de pt. søger medarbejdere og de har 2 forskellige pakker det ene er et arbejdsophold og det andet er en fastansættelse.. men der står meget mere på deres hjemmeside.. skal lige siges at det er et dansk firma som ligger på filippinerne..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account