This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bjsandal

Hej alle sammen!

Jeg søger hjælp, da mig og en kammerat gerne vil finde noget arbejde udenlands.

Vi leder efter noget, hvor man kan arbejde for kost og logi. Vi har nemlig ikke det store budget til at rejse for, men kunne godt tænkte os, at bruge et par måneder i udlandet her til forår.

Vi er ikke kræsne – selv havde vi forestillet os noget på en farm, bar, reception, hustle etc.. Faktisk stort set alt! 🙂

Hvad angår område, tænker vi Sydamerika, Afrika, eller Oceanien. Vi har begge rejst i Asien, så andet er at foretrække, men vi vil dog stadig gerne høre fra jer, hvis der er nogen, der kender et skide godt sted der. På forhånd tak! 🙂

Mvh. Bjarke.

Anonym Magnus

Prøv http://www.wwoof.org
    Der skulle være gode muligheder i Oceanien, færre i Sydamerika og Asien. Jeg har selv mest brugt det i Europa. Spørg gerne, hvis I vil vide mere.

Anonym Jeannie Christiansen

Et fantastisk sted i kan gøre det er i Eco camp i Venezuelas Orionocco delta.
    Her skal man hjælpe med de daglige gøremål i campen såsom at hente brænde, lave mad, reparere de små hytter og hente og bringe turister i små både, tage dem med ud i kajak ect. Campen ligger på flodbredden i junglen og her vil i være omgivet at indianere, brøleaber, caymaner, tukaner og floddelfiner. En rigtig animal planet oplevelse.
    I kan finde siden her.
    http://www.orinoco-eco-camp.com/
    Skriv til dem på deres mail adresse. De er rigtig søde og hjælpsomme derude. Turen fra Caraccas tager ca. 7 timer og i mit tilfælde var det med taxa som kostede omkring 600 kr.
    Skriv gerne hvis i har nogen spørgsmål. Håber i hvertfald det kunne give lidt inspiration.

Anonym Emilie

Nu kunne jeg ikke undgå lige at lade mig rive med om campen i Venezuela. Har du selv arbejdet der, og var der grundlag for muligvis at udvikle sit spansk?

Mvh Emilie

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account