This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lassebo1994

Hej! Jeg havde planlagt min første rejse nogensinde gennem VAID.dk, hvor jeg skulle til Thailand i 6 måneder og arbejde på en kostskole, hvor kost og logi var min “løn”. Men dette kunne desværre ikke lade sig gøre, så nu søger jeg alle andre muligheder. Jeg har et budget som hedder 30.000 kr., hvor jeg gerne vil opleve så meget som muligt/være så lang tid væk som muligt, OG komme af sted så hurtigt som muligt. Jeg vil gerne rejse alene.
    Hvis der er der nogen som har nogle gode idéer eller erfaringer, så er jeg meget åben!!
    På forhånd tak.

Anonym Magnus

Prøv wwoof.org, hvis du er interesseret i landbrugsarbejde for kost og logi. Det er mest udbredt i vestlige lande.

Anonym Tine

ellers er der også http://www.workaway.info/ og helpx.com, det koster lidt at registere sig, men der er mange forskellige slags arbejde, mange forskellige steder! Jeg kender en, som f.eks. har arbejdet i Spanien via helpx 🙂

Anonym amandavejle

Jeg kan også klart anbefale Workaway!
    Det er et super fedt koncept med mange søde “hosts”.
    I Thailand har jeg selv kigget på et buddhistisk munkekloster, men der er også masser af arbejde med børn eller dyr. Hvis destinationen ikke er bestemt, har jeg også selv kigget på fx et sted der laver chokolade i Costa Rica. 🙂

/Marie

Anonym Lisbeth

Ellers tag til flygtningelejrene og -skolerne langs den burmesiske grænse i Thailand. Jeg har selv boet i byen Mae Sot og arbejdet på en skole i cykleafstand fra mit hus.
    Mit budget lå på 1000-1500 DKK om måneden, hvis jeg ikke rejste nogen steder. Selvfølgelig lidt mere den første måned, for der er nogle startudgifter, hvis man skal bo et sted i et halvt år. Hus lejede jeg med nogle veninder, men det er rigtig nemt at finde et værelse og leje det ud igen, hvis du skal rejse.
    Prøv facebooksiden ”what’s happening in mae sot” – siden foregår på engelsk, og der er en ivrig informationsudveksling. Du kan spørge om alt der 🙂
    Hvis du vil have kontaktoplysninger til den skole, jeg arbejdede på, så send mig en email: lisbeth (dot) sandvik (snabela) live (dot) dk.

– Lisbeth

Anonym Volunteer Aid

Heldigvis fik vi det hele til at falde på plads i sidste ende:-) Håber du nyder Thailand, Lasse:-)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account