This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KatrineCK

Hej alle 🙂

Jeg står og skal 5 mdr. på ski her til november. Jeg kommer hjem til mig og kunne derefter godt tænke mig at arbejde et sted i udlandet sommeren over og tjene en masse penge.
    Mit indlæg er derfor lidt atypisk for jeg leder efter nogen som ved hvilke lande det er godt at tage til. (evt. skatteforhold m.m) jeg ved Norge har en lav skat og man kan lave gode penge der sommeren over men er der nogel der lige har et godt fif til evt. et andet land hvor jeg kan arbejde og samtidig tjene en masse penge? Planer nemlig på at tage et halvt år til australien her. i 2011 når jeg har råd 🙂

Håber på svar 🙂 Mvh. Charlotte

ps. jeg er fuldstædig ligeglad med hvad jeg skal lave og hvor det er henne. Har god erfaring som tjener og lidt bartender

Anonym Lasse

Hej Charlotte,
    Husk at du skal være væk mere end 180 dg fra DK ellers er du skattepligtig i DK og får derfor ingen glæde af fx den lave skat i Norge.

Anonym KatrineCK

Ihhh tusind tak.!!!

Anonym Sofie

Jeg vil anbefale dig Grønland, hvor jeg selv arbejder i øjeblikket. Du kommer til at få de mest fatastiske natur oplevelser og møder skønne mennesker.

http://www.worldofgreenland.com/index.php?id=30

Anonym KatrineCK

Hej sofie. Hvad arbejder du med som grønland? er det som guide el hvad? og der betaler jeg ikke skat el. hvordan er det?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account