This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KatrineCK

Hej alle 🙂

Jeg står og skal 5 mdr. på ski her til november. Jeg kommer hjem til mig og kunne derefter godt tænke mig at arbejde et sted i udlandet sommeren over og tjene en masse penge.
    Mit indlæg er derfor lidt atypisk for jeg leder efter nogen som ved hvilke lande det er godt at tage til. (evt. skatteforhold m.m) jeg ved Norge har en lav skat og man kan lave gode penge der sommeren over men er der nogel der lige har et godt fif til evt. et andet land hvor jeg kan arbejde og samtidig tjene en masse penge? Planer nemlig på at tage et halvt år til australien her. i 2011 når jeg har råd 🙂

Håber på svar 🙂

ps. jeg er fuldstædig ligeglad med hvad jeg skal lave og hvor det er henne. Har god erfaring som tjener og lidt bartender

Anonym heffer

På Malta kan du finde fine jobs i kundesupport i bookmakerbranchen.

Der er mange unge Skandinavere hernede, der er super godt vejr om sommeren, en viid bargade og masser at give sig til.

Kundesupport bliver betalt ca. 1800 euro, men du betaler kun en 10-15% i skat og det er billigt at få lejlighed. Hvis du deler en lejl. med én kan du slippe med en 200-250 eur.

Anonym KatrineCK

Super – og tusind tak. Har du et firma jeg kan henvende mig til og er det fra mandag til fredag osv? er det generelt alle jobs på malta jeg kun betaler 10-15 pct i skat?

Anonym heffer

Arbejdstiderne er meget svingende, men typisk arbejder man 5 dage om ugen. Weekender er oftest inkluderet.

Du kan prøve at tjekke jobsektionerne ud på disse websites (eller bare sende en standard ansøgning til alle):

http://betxpert.com/bookmakere

Ellers kan du søge lidt rundt og se om du kan finde noget på pentasia.com.

Det er alle jobs. Afhænger, ligesom i DK, af hvor meget du tjener.. Søg på google og du finder tabellen. Dog er der meget lav løn ved alt arbejde uden for gaming branchen. Min veninde tjener f.eks. 4 euro i timen ved at stå i butik.. Ikke just prangende!

Anonym Erica.a

Hvis du kan tale fransk og engelsk, så er Montreal i Canada et godt sted. Der er mange studerende, og folk er glade og venlige. By livet er helt i top, og der er ikke langt til skisportsteder.

Du kan søge jobs på montreal.craigslist.org, kan du finde arbejde.

+ jeg har et værelse i centrum af Montreal du kan leje fra midten af November og frem. Det er i en lejlighed sammen med en dansk dreng og en amerikansk pige.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account