Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502507
     Anonym

      Dette er en opfordring og en paamindelse til jer som gerne vil rejse ud i verden, men som helst gerne vil arbejde sig rundt eller lign :

      Jeg begyndte min soegning efter et job fra august 2005 i Afrika eller lign allerde sidste aar i september og jeg har gennem de mdr brugt timevis foran computerskaermen. Det er en jungle at finde et job – men jeg skriver dette indlaeg fordi det faktisk lykkedes mig. Jeg skal til august 8 mdr til afrika og arbejde for et dansk rejsebureau som har deres egen lodge i sydafrika.
      Internettet kan vaere ufattelig umulig at finde rundt I – men det kan lykkedes. Giv absolut ikke op undervejs – der er andre muligheder end at skulle bruge tusindvis af penge paa at rajse rundt eller bruge det samme paa frivilig arbejde – at arbejde i et helt andet land er klart en mulighed som betyder at man ikke skal tjene en masse penge inden afrejse som i de andre naevnte muligheder…

      Jeg fandt mit job her paa backpackerplanet, men har gennem de andre mdr faldet over mange interresante jobs – proev http://www.adventurejobs.co.uk
      http://www.eures.dk

      Held og lykke

      #3503326
       Anne

        Hej Hvordan fandt du dit job her på sitet ? Der er ingen jobannoncer så vidt jeg kan se. Og kan du evt. anbefale nogen lodges i Afrika som man selv kunne tage kontakt med ?

        #3505109
         Anonym

          det viil jeg også gerne vide

          #3505151
           Anonym

            Mit indlæg:

            Jeg fandt jobbet pga. firmaet bag lodgen havde lagt et jobopslag ind her i Afrika debatten – en god ide for jer kan være at undersøge og lede efter andre danske rejsebureauer som har lodges i afrika og som sender danske turister afsted – for jeg vil mene at I har den bedste mulighed hvis I søger som dansker – til et sted hvor der bliver sendt danske turister/skandinaviske turister af sted. Jeg er selv kommet hjem nu efter 6 mdr som guide der og har haft en fantastisk oplevelse – uden at bruge penge på det. Jeg har udviklet mig helt vildt som person (og behøvede ikke engang bruge en formue på guideskole for at være guide der, oplæringenen skete på lodgen) og vil anbefale jer alle at tænke i utraditionelle baner når I leder !

            #3511229
             Anonym

              Hejsa ..

              Hvilket rejseselskab brugte du til at finde jobbet? Hvad lavede du på den lodge ?
              Jeg er meget interesseret i at arbejde på en lodge i afrika . Jeg har været på ferie på en lodge i sydafrika (wildside), den ligger i entabeni ..
              Jeg blev ufattelig imoneret af hele oplevelsen og er meget interesseret i at komme der ned et år eller et halvt år eller sådan noget, når jeg er færdig med min uddannelse .

              Jeg er 18 år nu og går på 2. året på handelsskolen. Det er så efter dette jeg vil ud at opleve noget andet i noget tid .

              Håber du måske kan give mig nogle gode råd til søgning, fortælle lidt om dine erfaringer osv..
              Kunne være rigtig fedt.

              Hilsen Karina ..

              #3536875
               Oxana Sole

                Hej,

                Tak for du har delt din erfaring med jobsøgning! selv søgende dog mest indenfor rejsebureau nu og/eller event. Jeg har allerede freelanceguidejob, hvor jeg kan nyde rejsen og tjene lidt penge!
                dog er det imellemtiden ….

                her er også kan være til gavn 🙂 til andre http://travels.kilroy.dk/Work+%26+Study/working_holiday.htm

                mvh
                Oxana Sole
                http://www.youtube.com/watch?v=_m_GBR8f_Vo For ikke til at være anonym 🙂

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account