This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hbgreve

Fra November 2014 forlader jeg Danmark til sydøst Asien, hvor jeg vil rejse rundt i 4-5 måneder afhængig af hvor hurtigt pengene løber op. Jeg vil gerne have at pengene strækker sig så vidt muligt, så hvis der er nogle der kender nogle arbejdspladser, hvor de evt. giver kost og losji? Alt fra skoler til hostels i sydøst asien?

Derudover så kunne jeg da godt tænke mig at rejse lidt med andre mennesker, så hvis der er nogen som har planer om at tage til syd øst asien og gerne vil have en spændende rejsemakker, så skriv til mig.

Jeg er ung kvinde, jeg værdsætter naturen fremfor storbyen. Jeg elsker at omgås med mennesker og fester gerne lidt vildt en gang i mellem. Perioden der er tale om er fra 11/12-14 og mange måneder frem. Jeg har mest følgende lande i tankerne: Vietnam, Cambodia, Thailand, Malaysia og Filippinerne.

Hav en god dag! 🙂

Anonym Volunteer Aid

Hvis du vil bruge 2-3 mdr på at arbejde frivilligt kan vi tilbyde gratis bolig og delvis kost på et kvindecenter i Thailand. (Pattaya by som dog ikke ligefrem er naturskønt!) Kan du være afsted som frivillig i 6 mdr kan du komme til at arbejde på en kostskole i en lille landsby syd for Bangkok. Her får du gratis kost og logi. Alternativt kan vi tilbyde ophold på børnehjem i Nepal, hvor det er primitive og smukke omgivelser. (Her kan du komme afsted i 1 måned eller længere hvis du ønsker det. Her betaler du ca. 900 kr for en måned for kost og logi samt for lokal kontaktperson, som hjælper under dit ophold. Se mere på http://www.vaid.dk Håber at høre fra dig ellers pøj pøj med at finde det rigtige for dig. MVH Katrine

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account