This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym miamia

Hej allesammen!
    Jeg leder i øjeblikket efter information om at arbejde i brasilien. Jeg synes det er lidt af en jungle at finde rundt i og mine ønsker er ret specifikke. Jeg har nemlig en kæreste fra brasilien som bor i Belo Horizonte, så derfor vil jeg meget gerne finde noget (frivilligt)arbejde der eller deromkring. Hvis der er nogle derude med erfaringer med at arbejde i brasilien eller som har nogle kontakter ville det være fedt, så på forhånd tak!
    venlig hilsen mia

Anonym Anonym

Okay

Anonym Anonym

Det var da spændene!
    jeg har hørt at det er meget nemt at blive protitueret, i Brasilen

Anonym Anonym

Tillykke med at du har en dejlig kæreste i brasilien!!!
    Hedder han ikke micho??

Anonym Betina

Hej Mia!

Jeg er faktisk selv i den situation, da jeg også har en kæreste i Brasilien. Nærmere betegnet Salvador.
    Men jeg håber da, at du får nogle gode feedbacks, som du kan bruge til noget.

Mvh Betina

Anonym S

Hej Mia,
    Jeg har også en kæreste i Minas Gerais, men du har ingen mail adresse ? Giv lige besked hvis du finder noget interessant arbejde derned eftersom jeg også søger og heller ikke synes det er nemt at finde rundt i den jungle 🙂

srosenkrands hotmail.com

Anonym guest

ok, det er godt nok lang tid siden beskeden blev oprettet… meen, fandt I på noget? jeg vil gerne til minas gerais, men mangler et godt tip?

Anonym Celine og Anna

heeeeej seeeeeje pige! vi LOOOOVER BRASLIA

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account