This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym BellaPV

Hej Alle,

Jeg søger en kærlig og hjælpsom sjæl som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med jobs i amerika – evt. i Brasilien – jeg vil gerne undervise i Engelsk et sted i verden eller sport men synes bare det er så svært at finde noget da jeg så kommer i kontakt med organisationer og det koster kassen! Er der nogen som kan hjælpe mig??

Hvis ikke undervisning så på en bar el. noget.

Simpelthen bare “work and holiday” Jeg rejser til landet, får job og bor hos familie eller andet!!

HJÆÆÆÆLP!!!! 🙂

Anonym Magnus

Tjek wwoof.org for frivilligt landbrugsarbejde i hele verden. Ellers er det ikke vanskeligt at få arbejde som engelsklærer i Sydøstasien. Se fx. http://www.ajarn.com/ for arbejde i Thailand. Overvej at tage et FEFL-kursus hvis du vil undervise i engelsk selv om det nok skulle lade sig gøre at få et job uden at gøre det.

Anonym Magnus

– Selv tak.

Anonym susanne2690

Der er mange barer der ansætter backpackere bl.a. i Argentina og Brasilien. Men tror det er nemmere at finde ved at rejse derned.

Anonym BellaPV

Hvor mange penge skal man have sparet sammen (eksl. flybillet) for at være der mens man søger arbejde – og hvordan med bolig? Er det sansynligt at få arbejde på et hostel og så bo derpå???

Tak for fine svar 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account