This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rune K

Jeg har fået tilbud om et praktikophold i Bogota i Colombia, og overvejer kraftigt at sige ja til dette, men jeg er dog stadig i tvivl om et par ting. Måske nogen kan gi mig svar på de spørgsmål jeg har herom.
    Fra forskellige kilder har jeg hørt at der er en ret ustabil situation i landet, men hvor frit kan man reelt færdes rundt? Skal man hele tiden være ekstrem påpasselig eller hva?
    Er befolkningen let at komme i kontakt med?
    Hvem skal man henvende sig til for at få arbejds-/opholdstilladelse? Hvordan er skatteregler som dansker i landet?
    Håber nogen kan svare på mine spørgsmål – evt. bare et enkelt eller to. Tak!
    (send mig evt. en mail 7204@stud.a-aarhus.dk )

Anonym tln

Hej Rune

Jeg vil lige sige at UM lige har opdateret deres advasler for Colombia og de skriver “Alle ikke nødvendige rejser i Colombia frarådes, undtagen til Bogotá og hovedstæderne i provinserne (departamentos), hvor rejsende bør udvise den største agtpågivenhed.”

Du kan læse hele rejsevejledningen her
    http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerRejsen/Rejsevejledninger/RejsevejledningColombia

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account