This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kristinah

Jeg vil høre om der er nogen, der har kontakter i England og måske erfanringer med tidligere rejser til landet?

Jeg går på handelsskole på 3 år, og kunne godt tænke mig at rejse til England herefter, får at lære at snakke engelsk og forhåbentlig finde et arbejde, måske som tjener, da jeg har været tjener her hjemme i 1½ år. Jeg kunne godt tænke mig at være væk mellem 4 og 6 måneder før jul næste år (2010).

Hvis der er nogen der har veret i England for at arbejde eller bare boet der, der muligvis kunne hjælpe mig, vil jeg gerne høre fra jer.

Anonym Thomas

Jeg har arbejdet på en pub i centrum af London. Det var rigtig sjovt. Umiddelbare fordele 1) Man får et fint indblik i den engelske dagligdag 2). Man får snakket en masse engelsk 3) Man får suppleret en dårlig løn med drikkepenge og 4) Man arbejder typisk sammen med en masse andre unge mennesker.

Man behøver ikke have et job på forhånd. Der er masser af steder, som søger folk, men lønnen er så også typisk 4-6 pund i timen.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account