This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hejsa
    Jeg har netop taget den beslutning at jeg vil rejse rundt i europa i nogle måneder, måske 5…
    men det afhænger lidt af om det er til at få arbejde rundt omkring..
    Så hvis der er nogle der ved om det er muligt for en pige at få arbejde rundt omkring i de forskellige byer, så vil jeg meget gerne høre om det..

Du kan evt. tjekke ArbejdsFormidlingen i Århus inden du rejser. De har en afdeling, hvorfra de formidler jobs rundt om i Europa. Det er fx i samarbejde med dem at Euro -Disney finder dansker ung-arbejdere.

Hej

Jeg var tre mdr. i Paris sidste år og jeg mødte flere danskere som ikke kunne et ord fransk og alligevel havde fået et cafejob. Det er måske ikke de bedste lønninger de har i Paris, men det er en fed by, og drikkepengene skulle være gode.
    Henvend dig til den amerikanske kirke, hvor man bl.a. kan få bladet FUSAC med job og boligannoncer, eller henvend til den danske kirke og se deres opslag.

Ved nogle job i Disney foretrækker de at man kan blive i flere måneder, så hvis du vil se mere end lige Paris omegn, er det måske ikke lige sagen.

Det er rigtigt, at arbejdsformidlingen i Århus formidler kontakt til Disneyland, men det er forsent at søge i år, da deres møder blev holdt i marts. Du kan søge hos dem dernede, men de vil gerne have, at du kan arbejde i mindst 5 måneder.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account