This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min veninde og jeg planlægger at tage et par måneder til Australien, men før vi kan det skal vi jo bruge nogle penge, og overvejer nu at finde noget frugtplukningsarbejde i enten frankrig eller måske italien. Så er der nogle, der har erfaring med sådan noget? evt nogle gode råd eller nogle vi kan kontakte? 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej ,
    hvofor tager i ikke til norge og arbejder på de mange ski hoteler til vinter, flere penge og sjover.
    Tro ikke der er mange penge i frugt arbejde i Frankrig eller I talien,man må kunne söge på google tjek det ud, hvis var jer ville jeg rejse til norge og arbejde, snak med job center i jers kommune om det,lykke til,lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej igen.
    Har tjekket det ud fruit picking in France på google.dk Alt lykke til, husk nu mange back packer fra Danmark tag til norge og tjener gode penge til ders rejse,lars

Anonym Patrick

Hej Lars, Vil du uddybe nærmere omkring hvilken slags arbejde man laver på de her ski hoteller og evt. lønen?
    eller links?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account