This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym balling89

Hey…
    Skriver for at hører om der er nogle, som har været med http://www.chinalink.dk til Kina for at undervise eller værende i en børnehavn..??? For at få en indblik i hvordan det er..??

Hilsen Balling89…

Anonym shu-lei-gen

Det kommer helt an paa hvor i Kina ! Beijing, Shanghai og GuangZhou/ Shen Zhen er stort set som i Europa, med professionelt ledelse. Hvorimod Henan Hubei Anhui kan alle vaere mere kaotiske !!
    En god loen hernede er alt over 8.000 rmb pr. maaned !!
    Husk at faa ordnet arbejdsvisa inden du tager afsted.( for 12 mnd. + )
    Men jeg kan kun anbefale at springe ud i det, du faar en oplevelse for livet.

Shu Lei Gen

Du kan gaa ind soege pa http://www.work-in-china.com paa evt arbejde, evt. oprette egen profil ( engelsk laerer er i hoej kurs). Andre er ogsaa velkmne til at proeve !

Anonym balling89

Hey… tak for svaret… hva nu, hvis ens eget engelsk elller ikke er for godt, jeg kan nemt, gøre mig forklare mig på engelsk, men mængder sommetider nogle ord…
    Hilsen Heidi..

Anonym tianjin-farer

hej

jeg er lige nu afsted med chinalink, og det kan kun anbefales…der er bestemt ikke noget rafle om der…

forholdene er gode, lærerne rare (dog ikke lige gode til engelsk) og børnene så søde…

det eneste du skal overvejer er om du vil hjemmefra i 6 mdr. hvis du kandet, så spring ud i det!

Shu Lei Gen

Jeg har det selv paa samme maade med mit engelske, men har under mit arbejde som virksomheds raadgiver fundet ud af, at mit engelske er klasser bedre end mange kinesiske laerer!
    Saa fat mod og knyt naever, det kn kun gaa godt, kineserer er fantastiske mennesker.

Anonym balling89

Hey.. lyder super godt, så er det ikke det der bliver mit problem… Hilsen Heidi

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account