Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533987
     Overfarm

      Hey allesammen…

      Jeg er en fyr på 21 år. Jeg vil rigtig gerne opleve
      New Zealand, men fra en lidt andeledes vinkel. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at arbejde rejse arbejde og rejse rundt.

      Er der nogle der har erfaring med det, eller har de samme tanker som jeg, og måske som en mulig “rejseven”?

      Venlig Hilsen Jeppe O

      #3533997
       Skaterdude

        Hey, jeg skal selv til New Zealand med en ven, har vi har kigget meget i en bog der hedder WWOOF, hvor man kan arbejde på en farm, hvor du både får mad og husly

        #3537910
         Dorthe

          Hej!

          Da jeg skulle til New Zealand, fandt jeg det nemmest at kontakte konsulatet i UK, og der kom jeg i kontakt med den mest kompetente, hjælpsomme og venlige immigrations officer.

          Efterfølgende har jeg henvist alle og enhver jeg har kunnet til at kontakte hende, for at få rigitg god hjælp. Og hver eneste gang har hun leveret.

          Hun er godkendt som selvstændig immigrations ”vejleder” eller officer eller hvad det nu hedder, og kan derfor hjælpe hvem som helst med at få det rette visum, give vejledning eller hvad der ellers skulle være brug for.

          Derfor – hvis I skulle være interesserede i at arbejde i NZ, så kan jeg virkelig sige god for hende.

          Hun hedder Adelle Curtis, og I kan læse mere om det nye firma og deres serviceydelser her: http://www.orca1st.com/

          En stor fordel ved hende er at hun – i modsætning til mange af de andre firmaer og ”officerer” der kan rådgive og hjælpe med Visum, så er hun ung og IT uddannet – så hun svarer hurtigt på mails, og bruger f.eks. Skype. Det kan være en stor fordel til hurtig og billig kommunikation.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account