This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lea-Pea

En veninde og jeg vil gerne til Norge og arbejde på hotel eller lignende, når vi til sommer er færdige med gymnasiet.
    Er der nogen der har erfaring med det? Vi vil meget gerne have et par tips til hvordan man finder sådan et arbejde osv.

Anonym Christian Madsen

Har arbejdet en del år i Norge. Er pt sæsonarbejder i Hemsedal hvor jeg arbejder på restaurant og bar. Det letteste er at tage herop, gå rundt forskellige steder med ansøgninger og vise ansigt. Hvis man ikke kender nogle i oslo kan man bo på vandrehjem i den uge man søger og håbe på at man får tilbudt arbejde inden man tager hjem. Holmenkollen Park Hotel Rica i Oslo er et godt bud. Der arbejder der danskere og de har bolig til rådighed. Arbejdede der selv i 2005 og kender stadig nogle som arbejder der. Personligt syntes jeg det er fedest at arbejde på et skisportsted, det er 2. sæson jeg er i hemsedal! sæsonen starter 1 nov til 1 maj. Vi er ca 350 sæsonarbejdere i hemsedal som bare er her for at ha et best time of my life, stå på snowboard, gå på afterski, nyde naturen osv! hvis i vil vide mere eller have råd, eller andre som vil, så evt tilføj mig på msn eller smid en mail. mailtomadsen@gmail.com

Håber i kunne bruge lidt.

MVH Christian

Anonym Anonym

Hej! Jeg er norsk, så jeg har masser af tips 🙂 men det kommer jo ann på med hvad, og hvor I vil arbejde I norge, og hvor længe. Det en god ide som Christian sier, at arbejde på hemsedal eller geilo, som er to store skiområder, men der er masser af hoteller/turiststeder længer nord i landet hvor turister kommer for at oppleve norsk natur som fjorder og fjell på sommerhalvåret. Så det kommer ann på hvad I vil, og hvor længe i er interesserede i at arbejde. Skriv bare tilbage så skal jeg svare så godt jeg kan 🙂

-Laila

Anonym Kamilla

· Arrester de personer,
    · som torturerer Kamilla Koefoed Jensen
    · med radiosender-elektrode skrig i hjernen.
    · CT skan Kamilla.

Anonym anne katrine

Er der nogen som har nogle kontaktoplysninger på nogle af disse steder?
    Jeg er lige kommet hjem fra en 6 måneders tur og finanskrisen får banken til at ånde mig kraftigt i nakken! HJÆLP!
    Jeg kan tage arbejde fra feebruar og seks måneder frem.
    MVH
    Anne Katrine

Anonym Christian

Ved godt at denne tråd er lidt gammel men den bliver fundet i søgemaskinerne så mit indlæg vil nok komme nogle til gode 🙂

Inde på http://www.jobnorge.dk/ledige-job-i-norge kan man lige nu finde en masse ledige job hvis man vil til Hemsedal og arbejde 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account