This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LJbn

Jeg overvejer at tage til Skotland næste år for at arbejde, men umiddelbart ved jeg ikke hvordan jeg skal gribe det an. Jeg ved ikke hvordan og hvor jeg skal søge arbejde? Og hvad med et sted af bo? Er der mon nogen, der kan hjælpe med dette? Jeg overvejer at arbejde med børn/unge- evt. i en børnehave eller et fritidshjem. Jobbet må meget gerne være lønnet.

Håber at høre noget..

Anonym Nina

Arbejde med børn og unge i Skotland kender jeg ik lige noget til, men vil da lige fortælle om den fantastiske tid jeg tilbragte på Dalrachney Lodge Hotel i Carrbridge nær Inverness. Super sted, søde mennesker, og lige midt i højlandet. Mit arbejde bestod i at gøre værelser rene om formiddagen, (der er kun tolv da det er et lille eksklusivt hotel) og servere i hotellets restaurant om aftenen. Er man god i et køkken kan man komme til at stå for at lave forretter og desserter. Jeg var der i seks måneder og havde 20.000 med hjem selv om jeg gik på den lokale pub og tog på ture osv.
    Håber det kan bruges.

Anonym Luna

Hej Nina

Søgte du arbejdet hjemmefra eller hvordan fik du fat i det? Lyder umiddelbart meget spændende. Har du evt. en hjemmesideadresse eller lign.?

Anonym Anonym

Hej igen,
    jeg fandt det tilfældigt i Jyllandsposten en dag, men tjek det her ud http://www.dalrachney.co.uk/
    Du kan altid prøve at maile en uopfordret ansøgning.
    Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål
    ntigger84@yahoo.com

Anonym Luna

Hej igen

Er det en lille by hvor der ikke er så mange mennesker, eller hvordan er det? Jeg kunne godt tænke mig at være et sted, hvor er der er lidt liv og sådan nemlig.

Anonym rotte

spasser sut min røv taber

Aron hansen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account