This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym M-aj-a

Vi er to piger på 17 år, som gerne vil have en anderledes sommer og samtidig tjene nogle penge. Er der nogen der kender nogle steder i Spanien (vi læse begge to spansk på gymnasiet) hvor man som unge kan arbejde uden at have nogen bestemte kvalifikationer? Vi er friske på alt (selvfølgelig med undtagelser), plukke vindruger osv.

Anonym Nanna

Hej. Jeg har gennem to somre arbejdet på en cafe i Spanien. Det var rigtig god træning i det spanske og en super oplevelse. Vi havde det arrangeret hjemmefra gennem noget familie, men vi mødte mange som simpelthen bare tog derned og så gik rundt på restauranter og spurgte om de manglede arbejdskraft. På de store steder er det altid en bonus for restauranten at få nogle engelsktalende.Hilsen Nanna

Anonym Monica

hej jeg selv 17 år min søster og jeg tager til Gran Canaria Puertp Rico 🙂 da min far kommer der fra men han bor i Dk så mig og min søster rejser der ned alene til sommer og vil finde et arbejde og nyde livet 🙂 ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account