This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym louise_marie

Hej.

Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der ved, hvor jeg kan finde frivilligt arbejde, med kost og logi i Spanien. Jeg vil gerne derned i sommerferien, fra den 9. juli til den 14. august 2007.

Hilsen Marie

Anonym Charlotte

Hej
    Jeg er selv intereseret i frivilligt arbejde i Spanien. Og især med kost og logi, så det kun er rejsen der skal financeres. Jeg ved ikke hvor man kan finde det, har ledt mange steder på nettet. Måske det kunne være godt hvis man var flere afsted, skal jo passe lidt på out there 😉 Men anyway jeg leder også… Jeg er uddannet socialrådgiver og læser spansk, så hvem ved om man kunne bruge sin faglighed i spanien. Ellers er frivilligt arbejde med børn, unge mv. også ok.

Anonym Louise Marie

Hej igen…
    Det kunne da godt være vi skulle finde ud af noget.. Jeg går på gymnasium, 2.g, fyldte 18 i december ’06 og har haft spansk siden 1.g og vil gerne lære at bruge det i praksis… Hvor bor du henne i verden?

Anonym Anonym

har I fundet ud af noget? Leder selv med lys og lygte. Tænker at det ikke burde være så svært at finde noget, men det lader til at jeg tager fejl…

Christina 23 Århus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account