This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym pecorellita

Hej, jeg og min veninde ville blive glade, hvis der var nogle som kunne give os lidt råd ang. arbejde i Sydamerika. Vi har begge været der før, men dengang rejste vi rundt som backpackere og arbejde nogle måneder med frivilligt arbejde.
    Vi savner information om arbejdstilladelse, boligforhold m,m, når man kommer som europæer. Vi kan begge spansk og regner med at skulle være afsted ca. 6 måneder. Vi satser lidt på at få job på en bar/restaurant/café…er dette mon muligt? Kan det køre rundt økonomisk, hvis vi skal have et sted at bo og noget at spise!?
    Hilsen Sofia

Anonym sophiekongsbak

Hejsa Sofia.

Jeg er igang med at spare sammen til samme slags tur, jeg tager til Quito i begyndelsen af juni og regner med at være afsted ca 6mdr, eller indtil pengene løber op….
    Jeg har flere venner der arbejder på barer/restauranter dernede, og deres råd er bare at gå ind på f.eks barerne (mandag er en god dag, der mangler de altid personale…) og høre om de mangler personale. I Ecuador tager de let på arbejdstilladelser så klø på! Har også hørt om muligheden for at arbejde på engelskskole, det skulle være rimeligt godt betalt….
    Nu ved jeg ikke hvilket land I planlægger at tage til, men jeg har fundet en hjemmeside om Quito ang arbejde, bolig osv, måske I kan bruge den? http://www.inquito.com
    Mht bolig, så undersøg aviser + opslag på netcafeer når I kommer derned, der plejer at være tilbud om billige lejligheder osv..
    Mit råd er at tage derned og tage det som det kommer, og udgifter til mad og logi er jo forholdsvis lave, så man skulle kunne overleve….. Held og Lykke!
    Hilsen fra Sophie.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account