This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym _-mie-_

Hej alle,

jeg vil gerne til Tanzania og Zanzibar omkring juli måned.

Hvis man gerne vil arbejde frivilligt, hvem skal man så rejse med, og hvor meget skal man regne med at betale for 1 måned?
    Er det også muligt at arbejde på zanzibar?

Hvis i ellers har nogle gode råd i vil dele ud af er i meget velkomne 🙂

Mangler også en at rejse med, hvis dette skulle have interesse. Håber at høre fra jer.

Hilsen Mie

Anonym LineGom

Jeg er ret sikker på du kan finde frivilligt arbejde i Tanzania igennem en organisation som hedder Exis, http://www.exis.dk
    Jeg har selv været begge steder, og tror det er svært at finde noget på zanzibar, men måske..

Line

Anonym LaerkeT

Jeg har herinde læst flere negative ting om EXIS, så dem vil jeg nok ikke anbefale. Til gengældhar jeg hørt mange gode ting om Projects Abroad, som dog er lidt dyrt – jeg kan ikke huske prisen, men du kan finde den på deres hjemmeside projects-abroad.dk. Ellers har icye (icye.dk) også korte ophold fra en måned af i deres steps-program, men jeg ved ikke, om de har noget i Tanzania.

Anonym LineGom

Jeg har været afsted med Exis, godt nok i Ghana, og har intet dårligt at sige om dem.
    Derfor kan jeg selvfølgelig ikke sige, at alle har lige så gode ophold som jeg selv.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account