This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MelissaJuulsgaard

Hej
    Er der nogle der har erfaringer med arbejde i fx Thailand el. Honduras? Jeg er næsten ligeglad med arbejdet, det skal helst bare være tæt paa et sted jeg kan dykke og så skal det være lønnet, ikke meget, men bare nok til det kan betale min dagligdag dernede, da jeg lige pt. ikke har ret meget mere end til at betale flybilletten.
    Jeg ved slet ikke om det kan lade sig gøre, så håber der er nogle som ved noget.
    Mvh. Melissa

Anonym ChristianDC

Hvis du leder efter et lønnet arbejde tror jeg ikke du skal regne med noget. De har nok arbejdskraft, samtidig er det ikke bare lige sådan at få en arbejdstilladelse – du kunne eventuelt søge noget frivilligt arbejde, prøv father ray foundation, de har i hvert fald nogle projekter i Thailand, hvor man IKKE skal betale andet end flybillet, visa, vaccinationer etc.

Anonym ChristianDC

Skal lige siges kost og logi er indkluderet i deres programmer.

comeawaywithme

Jeg vil så lige tilføje at man i Thailand skal have en workpermit selvom man bare laver frivilligt arbejde. Har man ikke et arbejer man ulovligt. De færreste steder man arbejder frivilligt gider de sørge for en workpermit. Jeg har selv arbejdet frivilligt i Thailand hvor de sørgede for en workpermit. Du kan læse mere om organisationen og deres projekter i Thailand og Indien på http://www.udenlandspraktik.dk/

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account