This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sunette

Jeg har et stort ønske om at rejse til udlandet og arbejde med dyr, som frivillig. Det vil dreje sig om et ophold på ca. 4 uger. Hvis du kender til steder hvor dette er muligt (og det ikke handler om udnyttelse af folk, så man f.eks. kommer til at skrubbe toiletter og ovenikøbet skal betale for det!), måske du selv har erfaring på området, så mail mig gerne. Indtil videre har jeg søgt lidt på nettet og fundet steder hvor det kommer til at koste mig omkring 20.000 kr., og det har jeg ikke råd til.

sunetteg@hotmail.com

Anonym Rikke Rodam

Kig inde på alotts hjemmeside:www.alott.dk, de har lige lavet et nyt program hvor man kan arbejde som frivillig i afrika og det koster omkring de 15.000 for en mdr incl fly mm

Anonym Preben Åbo Christensen

Hej Sunette !
    Den danske dyreværnsforening DFA Danish Friends of Animals er meget aktive og sender tit frivillige afsted til bla andet Skiathos i Grækenland. Jeg har selv været der adskillige gange og jeg kan varmt anbefale det. Dejlige mennesker, fantastiske dyr og en genial måde at holde ferie på, selvom at dagen går med at hjælpe på internatet. Du kan læse om det på http://www.dfas.dk
    MVH Preben Åbo Christensen

Anonym Belle

I tilfælde af at nogen skulle være interesseret i at arbejde frivilligt med børn i Sydkorea, kan jeg varmt anbefale mellemfolkeligt samvirkes kontakt. Der er en fantastisk og varm folkementalitet i Sydkorea – mit livs bedste oplevelse!

Anonym Sofie Bjerre

Har et spørgsmål til PREBEN ÅBO CHRISTENSEN, ved ikke om du ser dette men jeg kan da prøve.
    Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg meget gerne bede om din mail adresse. Min kæreste og jeg skal til internatet på Skiathos i starten af næste år, jeg har nogle spørgsmål, du måske kan hjælpe med.

Mange sommerhilsner Sofie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account