This topic is empty.

• Forfatter
     arbirk2

Hej
    At give dig chancen for at arbejde med ‘ vilde dyr’ er en rigtig god forretning og derfor ganske dyrt.

Derimod kan du komme til at arbejde med mennesker langt billigere, selvom der også er folk der lave penge på det. Du kan evt. se på nogle af mine andre svar.

Jeg ahr boet og arbejdet lige op ad den største og mest bereømte nationalpark i Tanzania og der er masser af vilde dyr når de kommer forbi, og masser at gøre forde mennesker der selom turiser lægger millioner i afgifter få km væk stadig bor som for 50 år siden.
    Der er nok at lave.

mvh
    Michael

Anonym Henrik

tjek denne hjemmside. Priserne er fra 4000 – 6000 kr. om ugen. http://www.alott.dk

Anonym majbrit87

Hej. Jeg er en pige på 19, som bliver student til sommer. Derefter har jeg en drøm om at rejse 1-2 mdr. til udlandet(muligvis Sydafrika) og arbejde med vilde dyr, som f.eks løver eller elefanter. Det hidtil billigste jeg har fundet, koster næsten 30000 kr. for 1 mdr. Derfor vil jeg høre om der er nogen som kender til en organisation, som ikke er så dyr at rejse med.

På forhånd tak.

Mvh Majbrit

Anonym majbrit87

Tak for svaret, men problemet er at Alotts priser er excl. fly, vaccination, forsikring osv. Så det løber op på mindst 30.000 for en måned.

Anonym Kasper

Hej Majbritt

Jeg har selv været inde og tjekke priserne på frivilligt arbejde, fordi jeg også kunne tænke mig at arnejde iAfrika med vilde dyr og ja det er MEGET DYRT, min rejse ville alt inkl løbe op i over 40.000 kr, jeg leder også med lys og lygte efter er billigere alternativ.

Anonym josefine hansen

hej jeg er en pige der har arbejedet med jeres emne…. og jeg syntes det er god!

Anonym Helle

Hej Majbrit,

Jeg arbejdede på en farm i Namibia i marts. Det var rigtigt godt! Man fik lov til at komme helt tæt på dyrene, f.eks. lege med geparderne, sove med en baby bavian m.m.

Jeg rejste med InterSprog (det kostede ca. 16500,- for 4 uger), men du sparer ca. halvdelen hvis du booker direkte igennem farmen, som hedder Harnas.

Du kan læse mere på deres site: http://www.harnas.de/en/support/volunteers.php

Håber du kan bruge det til noget.

Vh.
    Helle

Anonym Anonym

Tusind tak for svaret. Er i gang med at undersøge det nærmere 🙂

Anonym Anonym

hej.
    nu har jeg været inde på Harnas hj.side..
    er jeg den eneste der får prisen til 92.000.? kan simpelthen ikke forstå sdet..

Anonym Anonym

Jeg tror du har regnet med prisen i amerikanske dollars. Den pris der er opgivet på hjemmesiden er i Namibiske dollars!

Anonym mette

Hej.
    Lyder måske som et dumt spørgsmål. men jeg har altid ønsket mig at komme ned til f.eks. afrika og arbejde med dyr.
    Men jeg forstår ikke, skal man have en dyrepasser uddannelse for at komme ned til f.eks. den farm? (:
    mvh. Mette

Anonym Gud

Jesus En flok uvidende og uansvarlige pigemennesker!!

Betal dog!! En drøm har ingen pris.. Eller tag derned uden noget og tag chancen!!

Kom igang og drop undskyldningerne!!

Anonym Maj-Britt

Når man er studerende har man sgu da ikke uendelig mange penge. Man er da mere uansvarlig hvis man bruger hele sin opsparing på noget der varer en månede! . Jeg ved godt dette er et meget gammelt indlæg men jeg vil gerne høre om du fandt noget Majbrit? Selv kan jeg kun finde noget meget dyrt, dette skyldes nok også jeg gerne vil være væk i en længere periode.
    Med venlig hilsen Maj-Britt

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account