This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MadsH

Hej.

Er en ung mand der netop er færdig med skolen, og har planer om at flytte til Barcelona til november. Er der nogen der har gode råd mht. at søge job i byen? De sidste 4-5 måneder har jeg skrevet lidt frem og tilbage med barcelona-home.com omkring lejligheder/værelser, det skulle ikke være noget problem at anskaffe sig en lejlighed eller værelse i Barcelona centrum. Min kammerat har lige meldt fra da han skal i militæret, så jeg søger en eventuel rejsepartner. Tidsfristen er ikke noget bestemt, kontakt mig på krondyret@hotmail.com hvis det har interesse.

Mvh.

Mads

Anonym Jacob Hjort

Jamen jeg synes du skal kontakte turist-kontorer rundt om i Barcelonas forstæder og sådan, og på den måde få kontakter til forskellige virksomheder, som fx. turistattraktioner etc.

JACOB HJORT

Anonym laurk

Kontakt mig på laukjeldsen@yahoo.dk, hvis du er interesseret i et værelse i barcelona, vi er to på 21 der er på vej til at flytte nu her den 16 okt. vi skal være der i 8 måneder minimum og det er en lækker lejlighed tæt på ramblaen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account